СЦЕНІЧНЕ СЛОВО В ГОЛЛІВУДСЬКОМУ КІНЕМАТОГРАФІ 40–50-х рр. У ЖАНРІ НУАР

Автор(и)

  • Анастасія Біленька
  • Ольга Світлична

DOI:

https://doi.org/10.32461/2226-3209.2.2024.308440

Анотація

Метою роботи є дослідження сценічного слова, зокрема його інтонаційної складової у акторських роботах 40–50-х рр. у жанрі нуар, а також вплив ідеології США того періоду на кінематограф. Методологія дослідження полягає у застосуванні методу історичної ретроспекції, який використовується задля аналізу сценічного слова у акторських роботах у голлівудському кінематографі 40–50-х рр. у жанрі нуар; культурологічний метод залучено для дослідження впливу ідеології США 40–50-х рр. на соціокультурне середовище через сценічне слово; використання методу аналізу ролі дає змогу провести аналіз роботи акторів над мовною складовою художніх образів, створених у 40–50-х рр. у жанрі нуар. Наукова новизна полягає у тому, що вперше проведено комплексне дослідження особливостей сценічного слова у акторських роботах 40–50-х рр. у жанрі нуар, а також їх залежність від поточної ідеології влади США. Висновки. Розглянуто інтонаційну складову акторських робіт, зокрема чоловічих та жіночих образів у голлівудському кінематографі 40–50-х рр. у жанрі нуар. Розкрито вплив ідеології США на художньо-естетичну складову голлівудського кінематографу, зокрема на сценічне слово. Розглянуто особливості мовного образу фатальної жінки у голлівудському кінематографі у жанрі нуар. Проаналізовано особливості мовного портрету антагоністів і протагоністів у голлівудському кінематографі 40–50-х рр. жанру нуар.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-07-14

Номер

Розділ

Сценічне мистецтво