Застосування елементів суб’єктивного аналізу у вирішенні проблем навчального процесу

Автор(и)

  • В. О. Касьянов Національний аерокосмічний інститут пр. Космонавта Комарова, 1, м. Київ, 03058, Україна
  • Ю. Т. Гуз Національний аерокосмічний інститут пр. Космонавта Комарова, 1, м. Київ, 03058, Україна
  • І. В. Прохоренко Національний аерокосмічний інститут пр. Космонавта Комарова, 1, м. Київ, 03058, Україна

DOI:

https://doi.org/10.15587/1729-4061.2009.20315

Ключові слова:

процес навчання, ресурси, суб’єктивний аналіз

Анотація

У статті розглядаються методологічні
складові щодо вирішення проблем удоскона-
лення навчання

Біографії авторів

В. О. Касьянов, Національний аерокосмічний інститут пр. Космонавта Комарова, 1, м. Київ, 03058

Доктор технічних наук, професор
Кафедра механіки

Ю. Т. Гуз, Національний аерокосмічний інститут пр. Космонавта Комарова, 1, м. Київ, 03058

Кандидат технічних наук, доцент
Кафедра автоматизації та енергоменеджменту

І. В. Прохоренко, Національний аерокосмічний інститут пр. Космонавта Комарова, 1, м. Київ, 03058

Аспірантка

Посилання

  1. Хакен, Г. Информация и самоорганизация [Текст] : пiдручник / Г. Хакен — М.: Мир, 1991. — 240 с.
  2. Стратонович, Р.Л. Теория информации [Текст] / Р. Л. Стратонович. — М.: Сов.Радио, 1975. — 424с.
  3. Фишберн, П. Теория полезности для принятия решений [Текст] / П. Фишберн; Пер. с. анг. — М.: Наука, 1978. — 352 с.
  4. Касьянов, В. А. Элементы субьективного анализа [Текст] / В. А. Касьянов. — К.: НАУ, 2003. — 224с.
  5. Касьянов, В. А. Субьективный анализ [Текст] / В. А. Касьянов. — К.: НАУ,2007. — 512с.
  6. Дуткевич, Т. В. Конфліктологія з основами психології управління [Текст] / Т.В. Дуткевич. — Навчальний посібник. – Київ.: Центр навчальної літератури, 2005. – 456 с.
  7. Калініна Л. Концептуальна модель системи управління ВНЗ з позицій системно-кібернетичного підходу [Текст] / Калініна Л. // Освіта і управління. Науково-практичний журнал, том 7, № 3 — 4, 2004. — с. 7 — 17.
  8. Циба В. Т. Системна соціальна психологія [Текст] / В.Т. Циба. — Навчальний посібник. — Київ.: Центр навчальної літератури, 2006. – 328 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2014-01-20

Як цитувати

Касьянов, В. О., Гуз, Ю. Т., & Прохоренко, І. В. (2014). Застосування елементів суб’єктивного аналізу у вирішенні проблем навчального процесу. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 3(4(39), 53–57. https://doi.org/10.15587/1729-4061.2009.20315

Номер

Розділ

Системи управління