DOI: https://doi.org/10.32626/2227-6246.2018-39.220-231

Формування бажаної поведінки дітей із сімей з алкогольною залежністю як мета підтримки установ соціального захисту

Marek Paluch

Анотація


У статті наголошено, що алкоголізм – це хвороба. У сучасній соціальній реальності все більше і більше людей уживають алкоголь, що призводить до серйозних, часто драматичних наслідків. Алкоголізм є причиною маргіналізації та соціальної ізоляції. Страждання, спричинені вживанням алкоголю одним із членів сім’ї, призводять до соціальної дисфункції цієї сім’ї. Соціальний працівник відіграє важливу роль у запобіжних діях та соціальному втручанні. Особливо шляхом навчання молодого покоління слід проводити профілактичні заходи, які в майбутньому запобігатимуть соціальним проблемам, пов’язаним з алкоголізмом. Тільки компетентні процедури можуть мінімізувати його наслідки. З цією метою все суспільство повинно бути залучене до боротьби з алкоголізмом та бути відповідальним за трагедії, що відбуваються у повсякденному житті польських громадян. Соціальна робота відіграє тут дуже важливуроль, мета якої – допомогти не лише людям з алкогольною залежністю, але й повернутись їхнім сім’ям до нормального соціального функціонування.


Ключові слова


алкоголізм; сім’я; профілактика; соціальне втручання; підтримка.

Повний текст:

PDF

Посилання


Reform Library № 40 Ministry of Education, On psychologicalpedagogical. – Warsaw, 2001.

Brzezińska A. Psychology of education / A. Brzezińska // Psychology (ed. J. Strelau). – Gdańsk : Academic handbook, 2000. – Р. 3.

Chlebio-Abed D. Primary prevention of alcohol addiction / D. Chlebio-Abed. – Katowice, 2000. – Р. 41.

Chodkowska M. Pedagogy and the challenges of preventing marginalization and exclusion / M. Chodkowska, A. Mach (ed) // Pedagogy threats against the marginalization of individuals, groups and regions. – Rzeszow, 2011.

Frieske F. Care and control / F. Frieske, P. Poplawski. – Warsaw, 1996.

Homplewicz J. Pedagogy and ethics / J. Homplewicz. – Rzeszow, 2009.

Jarosz M. Social Pathology / M. Jarosz // Sociology in Poland. – Rzeszów, 1998.

Kulisiewicz T. Dependence alcohol syndrome // T. Kulisiewicz. – Warsaw, 1984.

Łuczyńska M. Social welfare institution / M. Łuczyńska, T. Kazimierczak (ed) // Introduction to Social Welfare. – Katowice, 1998.

Miąsowicz J. In the interests of minors and not only / J. Miąsowicz. – Krosno, 1998.

Paluch M. Social Pedagogy. The man in the system of socioeducational / M. Paluch, L. Chominska // Selected issues. – Ukraine, 2012.

Radziewicz-Vinnytsia A. Social Pedagogy / A. Radziewicz-Vinnytsia. – Warsaw, 2008.

Robertis C. de. Methodology of action in social work / C. de Robertis. – Katowice, 1998.

Rybczyńska D. A. Axiology of social work / D. A. Rybczyńska, B. Olszak-Krzyżanowska // Selected issues. – Warsaw, 1995.

Regulation of the Minister of Labour and Social Policy of 26 September 2000.

Ordinance of the Ministry of Labour 19.10.2007.

The Act of 29 November 1990 on social assistance // Journal. Laws of 1998 № 64, item. 414, as amended. d.

Social Assistance Act of 12 March 2004 (Dz. U. of 2004 № 64, item. 593, as amended. Of Change) in art. 7 paragraph 13.

The law of 9 June 2011 on family support and foster care system and Acts. U. 2011 № 149, item. 887 Ministry of Labour and Social Policy Department of Family Welfare.

Waltz W. Contemporary Polish family and its place in the system of ubringing and care / W. Waltz // Concepts of help to a man in theory and practice (ed Z. Frączek, B. Szluz). – Rzeszow, 2006.

Wiliński P. Place of educational intervention in the process of social change / P. Wiliński // Proceedings of the I National Conference. Education leaders in rural communities, 21–22.01.1997. – Poznań.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.