Експериментально-психологічні умови формування професійної толерантності майбутніх економістів
DOI:
https://doi.org/10.32626/2227-6246.2013-19.%25pКлючові слова:
толерантність, професійна толерантність, експериментальні умови, тренінг, навчально-рольові ігри, кредитно-модульна система, навчально-виховний процес, психодіагностичні зрізи, психологічна структура, психодидактичні умови, соціально-психологічні фактори.Анотація
У статті здійснено методологічно виважений аналіз системи екс-
периментальних умов формування толерантності студентів-економістів
у процесі їхньої професійної підготовки. Доведено, що запропонована
система, яка конкретизована у низці взаємозалежних форм, методів, за-
собів та процедур формування толерантності, є не тільки вихідною пси-
ходидактичною умовою, а й гіпотетично покликана домогтися якісних
розвивальних змін у психологічній структурі і внутрішньому наповне-
нні професійної толерантності майбутніх економістів, відтак забезпечує
формування тих соціально-психологічних чинників, які визначають
якість розвитку толерантності як інтегральної особистісної риси сту-
дента.
Посилання
Вища освіта України і Болонський процес: навч. пос. / за заг.
ред. В. Г. Кременя. – Київ-Тернопіль : Богдан, 2004. – 368 с.
Леонтьев А. Н. Психологические основы дошкольной игры
[Текст] / А.Н. Леонтьев // Советская педагогика, 1994. –
№8-9. – С. 37-47.
Фурман А. В. Ідея професійного методологування : [моно-
графія] / Aнатолій Васильович Фурман. – Ялта-Тернопіль :
Економічна думка, 2008. – 207 с.
Шаюк О. Я. Емоційно-вольовий компонент толерантності /
О. Я. Шаюк // Освіта і управління. – 2011. – Т. 14 , №1. –
С. 104-110.
Шаюк О. Я. Когнітивний компонент толерантності особис-
тості / О. Я. Шаюк // Збірник наукових праць. Серія: педа-
гогічні та психологічні дисципліни / гол. ред. Л. М. Романи-
шина. – Х. : НАДПСУ, 2010. – №55. – С. 227-230.
Шаюк О. Я. Особливості психологічної структури толерант-
ності майбутніх економістів / О. Я. Шаюк // Психологія і
суспільство. – 2011. – №3. – С. 28-65.
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Редакція має повне право публікувати у Збірнику оригінальні наукові статті як результати теоретичних і експериментальних досліджень, які не знаходяться на розгляді для опублікування в інших виданнях. Автор передає редколегії Збірника права на розповсюдження електронної версії статті, а також електронної версії англомовного перекладу статті (для статей українською та російською мовою) через будь-які електронні засоби (розміщення на офіційному web-сайті Збірника, в електронних базах даних, репозитаріях та ін).
Автор публікації зберігає за собою право без узгодження з редколегією та засновниками використовувати матеріали статті: а) частково чи повністю в освітніх цілях; б) для написання власних дисертацій; в) для підготовки абстрактів, доповідей конференцій та презентацій.
Автор публікації має право розміщувати електронні копії статті (у тому числі кінцеву електронну версію, завантажену з офіційного web-сайту Збірника) на:
- персональних web-ресурсах усіх Авторів (web-сайти, web-сторінки, блоги тощо);
- web-ресурсах установ, де працюють Автори (включно з електронними інституційними репозитаріями);
- некомерційних web-ресурсах відкритого доступу (наприклад, arXiv.org).
Але в усіх випадках обов’язковою є наявність бібліографічного посилання на статтю або гіперпосилання на її електронну копію, що містяться на офіційному сайті Збірника.