Формування батьківської компетентності в студентів у процесі навчання у вищому навчальному закладі
DOI:
https://doi.org/10.32626/2227-6246.2011-14.%25pКлючові слова:
компетентність, психологічна компетентність батьків, дитячо-батьківські відносини, самосвідомість, психологічна структура, завдання виховання, обов’язок, відносини, батьківська любов.Анотація
У статті розглядаються теоретичні підходи щодо феноменології
психологічної компетентності батьків. Визначено поняття батьківської
компетентності як психологічного утворення в самосвідомості особистості,
що включає певні установки, очікування, почуття, ставлення, відпо
відальність, позиції та передбачає ефективне використання знань, умінь
та навичок для вирішення виховних завдань. Розглядається можливість
формування батьківської компетентності у студентів засобами навчальних
курсів.
Посилання
Варга А.Я. Структура и типы родительского отношения: дис.
на соиск. учен. степени канд. псих. наук/ А.Я. Варга. – М.,
– 206 с.
Козловська Е.В. Феномен психологічної готовності молодого
подружжя до гармонізації стосунків//Успішність особистості:
потенціал та обмеження: Тези доповідей Міжнародної науково
практичної конференції/За ред. М.Л. Смульсон, Л.М. Зінчен
ко. – К., 2010. – 268 с. – С. 113 115.
Колмогорова, Л.С. Диагностика психологической культуры
школьников. – М.: Владос, 2002. – 359 с.
Мороз Р.А. Формування теоретичних основ батьківської
компетентності майбутнього педагога//Психолого педагогічні
аспекти розвитку майбутнього фахівця: Тези ІІ Міжнародної
науково практичної конференції/За заг. ред. Будака В.Д. –
Миколаїв: МДУ ім. В.О. Сухомлинського, 2009.
Мороз Р.А. Батьківська любов як основи виховання і
саморозвитку особистості//Актуальні проблеми практичної
психології. Збірник наукових праць. Частина ІІ. – Херсон, ПП
Вишемирський В.С., 2009. – 744 с. – С.107 111.
Овчарова Р.В. Родительство как психологический феномен:
учебное пособие. – М.: Московский психолого социальный
институт, 2006. – 496 с.
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Редакція має повне право публікувати у Збірнику оригінальні наукові статті як результати теоретичних і експериментальних досліджень, які не знаходяться на розгляді для опублікування в інших виданнях. Автор передає редколегії Збірника права на розповсюдження електронної версії статті, а також електронної версії англомовного перекладу статті (для статей українською та російською мовою) через будь-які електронні засоби (розміщення на офіційному web-сайті Збірника, в електронних базах даних, репозитаріях та ін).
Автор публікації зберігає за собою право без узгодження з редколегією та засновниками використовувати матеріали статті: а) частково чи повністю в освітніх цілях; б) для написання власних дисертацій; в) для підготовки абстрактів, доповідей конференцій та презентацій.
Автор публікації має право розміщувати електронні копії статті (у тому числі кінцеву електронну версію, завантажену з офіційного web-сайту Збірника) на:
- персональних web-ресурсах усіх Авторів (web-сайти, web-сторінки, блоги тощо);
- web-ресурсах установ, де працюють Автори (включно з електронними інституційними репозитаріями);
- некомерційних web-ресурсах відкритого доступу (наприклад, arXiv.org).
Але в усіх випадках обов’язковою є наявність бібліографічного посилання на статтю або гіперпосилання на її електронну копію, що містяться на офіційному сайті Збірника.