Особливості розвитку уваги та пам’яті у дітей молодшого шкільного віку з нормальним та порушеним мовленням

Автор(и)

  • О.Б. Бєлова

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2011-11.%25p

Ключові слова:

увага, пам’ять, процеси пам’яті, процеси уваги, загальний недорозвиток мовлення, нерізко виражений недорозвиток мовлення, фонетичний недорозвиток мовлення, фонетико_фонематичний недорозвиток мовлення.

Анотація

Стаття розкриває особливості розвитку процесів уваги та пам’яті у
молодших школярів з нормальним та порушеним мовленням. Вплив
різноманітних функцій уваги на розвиток пізнавальної діяльності учнів.

Посилання

Алмазова Е.С. Логопедическая работа по восстановлению голоса

у детей /Е.С.Алмазова. – М.: Просвещение, 1973. – 151с.

Калягин В. А. Психология лиц с нарушениями речи / В.А.Ка

лягин, Т.С.Овчинникова. – СПб.: КАРО, 2007. – 544 с.

Костюк Г.С. Психологія. – К.: Радянська школа, 1968. – 572с.

Логопсихология / О.В. Трошин, Е.В. Жулина: Учебное

пособие.М.:Сфера, 2005. – 256 с.

Психопатология детского возраста / А.И. Селецкий.– К.: Высш.

шк.; Главное издательство, 1987. – 296 с.

Хомская Е.Д. Нейропсихология: 4е изд / Е.Д.Хомская. – Спб.:

Питер, 2005. – 496 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Бєлова, О. (2019). Особливості розвитку уваги та пам’яті у дітей молодшого шкільного віку з нормальним та порушеним мовленням. Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології", (11). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2011-11.%p