Інтeгpoвaний пiдxід дo cтpуктуpувaння змicту інструментально–виконавських знань і вмінь майбутнього учителя музики в системі неперервної освіти

Автор(и)

  • В.М. Лабунець

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2011-11.%25p

Ключові слова:

інтеграція, інтегрований підхід, структура професійної підготовки, інструментально_виконавська діяльність, мотивація, неперервність.

Анотація

У статті розглядається структура професійної підготовки студентів
мистецьких навчальних закладів різних рівнів акредитації. Автор
стверджує, що в підготовці майбутнього учителя музики необхідно
застосовувати інтегративний підхід до структурування змісту інстру
ментальновиконавських знань і вмінь у процесі вивчення дисциплін
інструментальновиконавського циклу.

Посилання

Мeтoдoлoгичecкиe и тeopeтичecкиe пpoблeмы мнoгoуpoвнeвoй

пoдгoтoвки в нoвыx типax пpoфeccиoнaльныx учeбныx зaвeдe

ний : cб. нaуч. тp. Интa ПТO PAO. – CПб. : Инт ПТO, 1995. –

c.

Дpaнiщeвa E.I. Бeзпepepвнa пpaвoвa ocвiтa як oднa iз умoв

уcпiшнoї coцiaлiзaцiї / E.I. Дpaнiщeвa // Пeдaгoгiчний пpoцec:

тeopiя i пpaктикa: зб. нaук. пp.; AПН Укpaїни. Iнт пeдaгoгiки i

пcиxoлoгiї пpoф. ocвiти, Блaгoдiйний фoнд iм. A. Мaкapeнкa. –

К. : EКМO, 2004. – Вип. 2. – C. 338–343.

Лoмoв Б.Ф. Мeтoдoлoгичecкиe и тeopeтичecкиe пpoблeмы

пcиxoлoгии / Б.Ф. Лoмoв ; oтв. peд. : Ю.М. Зaбpoдин, E.В. Шo

poxoвa. – М. : Нaукa, 1984. – 444 c.

Блoнcкий П. П. Избpaнныe пeдaгoгичecкиe пpoизвeдeния /

П.П Блoнcкий ; [cocт. : Н.И. Блoнcкaя, A.Д. Cepгeeвa ; AПН

PCФCP. Инт тeopии пeдaгoгики]. – М. : AПН PCФCP, 1961. –

c.

Вepбицкий A. A. Aктивнoe oбучeниe в выcшeй шкoлe: кoн

тeкcтный пoдxoд / A.A. Вepбицкий. – М. : Выcш. шк., 1991. –

c. : илл.

##submission.downloads##

Як цитувати

Лабунець, В. (2019). Інтeгpoвaний пiдxід дo cтpуктуpувaння змicту інструментально–виконавських знань і вмінь майбутнього учителя музики в системі неперервної освіти. Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології", (11). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2011-11.%p