Структурно–функціональна модель професіоналізму вчителя гімназії

Автор(и)

  • С.Л. Лавриненко

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2011-11.%25p

Ключові слова:

вчитель, критерії, показники, професіоналізм, умови та механізми, формування.

Анотація

Стаття присвячена розробці структурнофункціональної моделі
професіоналізму вчителя гімназії. Орієнтація на суб’єктнодіяльнісний
підхід при виборі показників професіоналізму вчителя дозволяє вважати
найбільш важливими такі: педагогічний потенціал, професійну
компетентність, професійну самосвідомість, рефлексію, гнучкість, а його
інтеграційним критерієм – суб’єктність.

Посилання

Волкова Е.Н. Субъектность как интегративное свойство

личности педагога: дисс. ... канд. психол. наук: 19.00.07. – М.,

– 205 с.

Ложкін Г.В. Проблема суб’єкта як теоретична основа професі

оналізації особистості / Г.В. Ложкін, Н.С.Глуханюк, Н.Ю.Во

лянюк // Психологія і суспільство. – 2003. – №2. – С. 97103.

Осницкий А.К. Проблемы исследования субъектной активности /

А.К. Осницкий //Вопр.психологии. – 1996. – №1. – С.3244.

Решетников П.Е. Психологопедагогические основы субъект

ного развития специалиста / П.Е. Решетников [Пособие для

переподготовки и повышения квалификации преподавателей

высших и средних заведений]. – Белгородский юрид. инт. –

Белгород, 2001. – 137 с.

Хайкин В.Л. Активность (характеристика и развитие) /

В.Л.Хайкин. – М.: Московский психологосоциальный инсти

тут; Воронеж: издательство НПО “МОДЭК”, 2000. – 448 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Лавриненко, С. (2019). Структурно–функціональна модель професіоналізму вчителя гімназії. Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології", (11). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2011-11.%p