Вплив психологічних факторів на якість формування іноземної комунікативної компетенції у студентів вищих навчальних закладів

Автор(и)

  • Н.В. Проценко

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2011-11.%25p

Ключові слова:

психологічна проблема, психологічний фактор, мислення, сприймання, пам’ять, увага, мотивація, позитивний психологічний клімат, іншомовна комунікативна компетенція.

Анотація

Стаття присвячена психологічним проблемам, які виникають у
процесі навчання іноземних мов. Особлива увага зосереджена на аналізі
психологічних факторів, що впливають на формування іншомовної
комунікативної компетенції у студентів ВНЗ.

Посилання

Ананьев Б. Г.Человек как предмет познания / Б. Г.Ананьев. –

Л.: ЛГУ, 1968. – 338 с.

Бехтерева Н. П. Ответственность учёного / Н. П.Бехтерева//

Наука и жизнь. – М., 1972. – С. 88/89.

Венгер Л. А. Восприятие и обучение/ Л.А.Венгер. – М: Про/

свещение, 1969. – 365 с.

Выготский Л. С. Избранные психологические исследования /

Л. С.Выготский. – М.: АПН РСФСР, 1956. – 519 с.

Гальперин П. Я. Психология мышления и учение о поэтапном

формировании умственных действий / П. Я.Гальперин//

Исследования мышления в советской психологии. – М.: Наука,

– 476 с.

Добрынин Н. Ф. Внимание и память / Н. Ф.Добрынин. – М.:

Знание, 1958. – 32 с.

Зимняя И. А. Психология обучения неродному языку /

И. А.Зимняя. – М.: Рус. язык, 1989. – С. 133.

Король Л. Проблеми і динаміка розбудови європейського

простору вищої освіти / Л.Король// Євробюлетень. – 2003. –

№4. – С. 4/7.

Кулиш Л. Ю. Психолингвистические аспекты восприятия

устной иноязычной речи / Л. Ю.Кулиш. – К.: Вища школа,

– 208 с.

Ляудис В.Я. Память в процессе развития / В.Я.Ляудис. – М.:

Изд/во МГУ, 1976. – 255 с.

Методика викладання іноземних мов у середніх навчальних

закладах: Підручник. Вид 2/е, випр. і перероб. / Кол. авторів

під керівн. С. Ю. Ніколаєвої. – К.: Ленвіт, 2002. – 328 с.

Методика обучения иностранным языкам в начальной и основной

общеобразовательной школе: Учебное пособие для студентов

педагогических колледжей;Под. ред. В. М. Филатова / Серия

“Среднее профессиональное образование”. – Ростов н/Д:

“Феникс”, 2004. – 416 с.

Національна доктрина розвитку освіти // Освіта України. –

– №33 – С. 4/6.

Рогова Г. В. Методика обучения иностранным языкам в средней

школе / Г. В.Рогова, Ф. М.Рабинович, Т. Е.Сахарова. – М.:

Просвещение, 1991. – 288 с.

Роман С. В. Методика навчання англійської мови у початковій

школі: Навчальний посібник / С. В.Роман. – К.: Ленвіт, 2005 –

с.

Сафонова В. В. Изучение языков международного общения в

контексте диалога культур и цивилизаций / В. В.Сафонова. –

Воронеж: Истоки, 1996. – 237 с.

Сухомлинський В. О. Вибрані твори: В 5 т. / В. О.Сухом/

линський. – К., 1977. – Т. 3. – С. 502.

Щерба Л.В. О трояком аспекте языковых явлений и об

эксперименте в языкознании / Л.В.Щерба// Языковая система

и речевая деятельность. – Л.: Высшая школа, 1974. – С. 25/26.

##submission.downloads##

Як цитувати

Проценко, Н. (2019). Вплив психологічних факторів на якість формування іноземної комунікативної компетенції у студентів вищих навчальних закладів. Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології", (11). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2011-11.%p