Психологічний аналіз особистісних характеристик курсантів різних рівнів успішності у навчанні

Автор(и)

  • Р.І. Сірко
  • В.І. Слободяник

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2011-11.%25p

Ключові слова:

успішність, курсант, кореляція, акцентуація характеру, мотивація.

Анотація

У статті висвітлено обґрунтування особистісних характеристик
курсантів і стану успішності у навчанні. Показані зовнішні і внутрішні
чинники, які впливають на успішність курсантів.

Посилання

Балобанова Л.М. Категория нормы в психологии студенческого

возраста (теоретико+методологический аспект) / Л.М.Балоба+

нова. – Харьков: Консум, 1999. – 240 с.

Зайцева І.В. Мотивація учіння студентів: монографія /

І.В.Зайцева; за ред. П.Г. Лузана.– Ірпінь, 2000. – 191 с.

Залученова Е.А. Самооценка в деятельности студентов/

Содержание, формы и методы обучения в высшей школе; Обзор

информации; Вып.1. – М., 1992. – 52 с.

Левківська Г.П. Адаптація першокурсників в умовах вищого

навчального закладу: навч. посібник для вищ. навч. закладів/

Г.П.Левківська.

Пинаева С.Е. Личностное и профессиональное развитие в период

зрелости / С.Е.Пинаева, Н.В.Андреев // Вопросы психологии. –

– № 2. – С. 3+10.

Хьелл Л., Зиглер Д. Теории личности (Основные положения,

исследования и применение) / Л.Хьелл, Д.Зиглер. – СПб.: Питер

Ком, 1999. – 608 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Сірко, Р., & Слободяник, В. (2019). Психологічний аналіз особистісних характеристик курсантів різних рівнів успішності у навчанні. Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології", (11). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2011-11.%p