DOI: https://doi.org/10.32626/2227-6246.2010-10.%p

Вплив рівня впевненості у собі на прояв креативності студентів педагогічних спеціальностей

О.С. Шило

Анотація


Зміни у суспільстві та системі освіти підвищують вимоги до
підготовки студентів педагогічних спеціальностей. Розвиток креативності
та творчої індивідуальності сприятиме підвищенню компетентності та
професіоналізму майбутніх педагогів. У статті розглянуто питання впливу
рівня впевненості у собі на прояв креативності майбутніх вчителів.


Ключові слова


креативність; індивідуальність; впевненість у собі; оригінальність; творчий саморозвиток.

Повний текст:

PDF

Посилання


Абульханова Славская К.А. Стратегия жизни/ Ксения Алек

сандровна Абульханова Славская. – М.: Мысль, 1991. – 299 с.

Анцыферова Л.И. Психология формирования и развития

личности /Людмила Ивановна Анцыферова – М.: Наука,

– 342 с.

Божович Л.И. Проблемы ориентации личности/ Лидия

Ильинична Божович. – М., 1995. – 332 с.

Боулби Дж. Уверенность в себе и некоторые условия, которые

ей содействуют/ Джон Боулби /http://www. bibliofond.ru

Жатько Е. В. Формирование уверенности в себе у студентов

управленческих специальностей: Дис. ... канд. психол. наук:

00.05/ Елена Владимировна Жатько – М., 2004. – 172 c.

Кон И.С. Психология юношеского возраста (Проблемы

формирования личности): Учеб. пособие для студентов пед. ин

тов / Игорь Семенович Кон. – М.: Просвещение, 1979. – 175 с.

Митина Л.М. Психология развития конкурентоспособной

личности/ Лариса Максимовна Митина – М.: Московский

психолого социальный институт; Воронеж: Изд. НПО

“МОДЭК”, 2002. – 400 с.

Психология индивидуальности в трудах В.С. Мерлина и ее

развитие в современном человекознании: Кол. мон. / Под

ред. В.В. Белоуса. – Пятигорск, 1998.

Хазратова Н. В. Формирование креативности под влиянием

микросреды: дис… канд. психол. наук РАН / Нигора

Викторовна Хазратова – М., 1993. – 160 с.

Рубштейн Н. Полный тренинг по развитию уверенности в

себе / Ніна Рубштейн /http://freebooks.net.ua


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.