Активізація становлення емоційно– оцінкової сфери молодших школярів з різним рівнем навчальних досягнень

Автор(и)

  • Н.І. Мусіяка

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2010-9.%25p

Ключові слова:

емоційно оцінкова сфера, самооцінка, образ Я.

Анотація

У статті розглядається проблема розвитку емоційно оцінкової сфери
у дітей молодшого шкільного віку.

Посилання

Бернс Р. Развитие Я – концепции и воспитание / Роберт

Бернс; пер. с англ. ; под общ. ред. В. Я. Пилиповского. – М. :

Прогресс, 1986. – 422 с.

Максименко С. Д. Теоретико–методологічні засади генези

особистості / С. Д. Максименко // Теоретико методологічні

проблеми розвитку особистості в системі неперервної освіти :

матер. методологічного семінару АПН України 16 грудня

р. ; за ред. С. Д. Максименка. – К., 2005. – С. 18 – 34.

Чеснокова И. И. Проблема самосознания в психологии /

Ирина Ивановна Чеснокова. – М. : Наука, 1977. – 144 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Мусіяка, Н. (2019). Активізація становлення емоційно– оцінкової сфери молодших школярів з різним рівнем навчальних досягнень. Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології", (9). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2010-9.%p