DOI: https://doi.org/10.32626/2227-6246.2010-9.%p
Освітньо–педагогічні перетворення в Україні у 20–х роках ХХ століття. Їх вплив на формування особистості
Анотація
У статті знайшли відображення основні напрямки і положення
здійснення освітньо педагогічних перетворень в Україні на початку ХХ
століття, а також основні аспекти їх впливу на формування особистості.
Ключові слова
Повний текст:
PDFПосилання
Алексюк А. Педагогіка вищої освіти України // Історія.
Теорія. – К.: Либідь, 1998. – 560 с.
Артемова Л. Історія педагогіки України: Підручник. – К.:
Либідь, 2006 – 424 с.
Березівська Л. Проблема реформування системи освіти в
Україні на сторінках журналу “Вільна українська школа
(1917 1920)” // Збірник наукових праць. Спеціальний
випуск “До витоків становлення української педагогічної
думки”. – К.: Науковий світ, 2002. – С. 51 55.
Гринько Г. Нариси радянської просвітницької політики. –
Харьків, 1922.
Збірник Узаконень та Розпоряджень робітничо селянського
уряду України, 1919. – №1 22, 23, 25 38. – 580 с.
Історія української школи і педагогіки: Хрестоматія / За ред.
доктора філософ. наук Кременя. – К.: Знання, 2005.
Любар О. Історія української школи і педагогіки: На
вчальний посібник / О.Любар, М.Стельмахович, Д.Фе
доренко. – К.: Знання, 2003. – 350 с.
Сухомлиська О. Періодизація педагогічної думки в Україні:
Кроки до нового виміру // Збірник наукових праць. – К.:
Науковий світ, 2002. – С. 31 40.
Фіцула М. Педагогіка: Навчальний посібник. – К.: Ака
демвидав, 2007 – 560 с.
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.