Вибрані кореляти морального розумування української та польської молоді – порівняльне дослідження

Автор(и)

  • Уршуля Груца-Мьонсік

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2010-9.%25p

Ключові слова:

моральність, моральна освіта, релігійна позиція молоді, суспільні цінності, престижні вартості, теоретичні цінності, артистичні цінності, економічні цінності.

Анотація

Мета статті – ознайомлення з результатами власного дослідження
вибраних корелятів морального розумування польської та української
молоді на матеріалах експериментів, проведених автором з учнями
старших класів польсько українських середніх навчальних закладів.

Посилання

Durkheim E., Moral Education. – New York: The Free Press,

Gruca Miasik U., Rola rodziny w rozwoju i wychowaniu

moralnym dzieci i mіodzieїy / U. Gruca Miasik, Dziecko i

rodzina. Spoіeczne powinnoњci opieki i wychowania. – Rzeszуw,

– S. 36 40.

Steinberg L., Mounts N., Lamborn S., Dornbusch S., Authori

tative parenting and adolescent adjustment across varied eco

logical niches // Journal of Research on Adolescence. – 1991. –

№ 1. – S. 19 36.

Turiel E., Smetana J., Killen M., Social contexts in social cog

nitive development. – Hillsdale, Erlbaum, 1991.

Walker L., Taylor J., Family interactions and the development

of moral reasoning // Child Development. – 1999. – № 62. – S.

283.

##submission.downloads##

Як цитувати

Груца-Мьонсік, У. (2019). Вибрані кореляти морального розумування української та польської молоді – порівняльне дослідження. Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології", (9). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2010-9.%p