Особливості прояву копінг–стратегій вчителів у міжособистісній взаємодії з підлітками–девіантами

Автор(и)

  • А.В. Кіясь

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2010-8.%25p

Ключові слова:

копінг поведінка, копінг стратегії, девіантна поведінка підлітків, ефективність копінгу, стресовий стан, синдром емоційного вигорання, особистісні ресурси, професійно особистісні якості вчителя.

Анотація

У статті представлено дослідження копінг поведінки вчителів.
Досліджуються фактори, які сприяють ефективності копінг поведінки.
Встановлюються особистісно професійні характеристики, які впливають
на ефективність копінг поведінки вчителів. Проводиться дослідження
індивідуальних копінг стратегій вчителів та їх роль у міжособистісній
взаємодії з підлітками девіантами.

Посилання

Василюк Ф. Е. Психология переживания / Ф. Е. Василюк. –

М. : МГУ, 1984. – 198 с.

Лебедев И. Б. Психологические механизмы, стратегии и

ресурсы стресспреодолевающего поведения (копинг-поведения) специалистов экстремального профиля : на

примере сотрудников МВД России : дис. … канд. психол.

наук : 05.26.02 / Лебедев Игорь Борисович. – Москва, 2002. –

с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Кіясь, А. (2019). Особливості прояву копінг–стратегій вчителів у міжособистісній взаємодії з підлітками–девіантами. Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології", (8). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2010-8.%p