Моральне розумування як невід’ємна складова професіоналізму вчителів

Автор(и)

  • Уршуля Груца-Мьонсік

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2010-8.%25p

Ключові слова:

моральний розвиток, професіоналізм, вчитель, виховання, система цінностей, рівень морального розумування, компетенція, ідеалізм, релятивізм.

Анотація

Підкреслюючи важливу роль школи у моральному вихованні учнів і
ґрунтуючись на власних дослідженнях, автор статті висловлює думку про
необхідність введення курсу навчання моральних принципів в програму
підготовки вчителів. Автор проводить паралель між рівнем морального
розумування вчителя і його професіоналізмом, від якого залежить якість
виховання молодого покоління.

##submission.downloads##

Як цитувати

Груца-Мьонсік, У. (2019). Моральне розумування як невід’ємна складова професіоналізму вчителів. Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології", (8). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2010-8.%p