Особливості розвитку уваги розумово відсталих дітей та її вплив на процес соціалізації

Автор(и)

  • Ю.Ю. Бугера

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2009-5.%25p

Ключові слова:

розвиток уваги, розумово відсталі діти, соціалізація, соціальна адаптація.

Анотація

У статті розкриваються особливості розвитку уваги розумово
відсталих дітей у процесі соціалізації.

Посилання

Коломинский Я.Л., Панько Е.А., Игумов С.А. Психи

ческое развитие детей в норме и паталогии: диаг

ностика, профилактика и коррекция. – СПб.: Питер,

– 480 с.

Кузнєцов А.М. Психологічні особливості адаптації

розумово відсталих першокласників до навчання. –

Автореф. дис. канд. психол.наук: 19.00.08 – К., 2002.

Укр.

Матвєєва М.П., Миронова С.П. Корекційна робота в

системі освіти дітей з вадами розумового розвитку.

Навчально методичний посібник. – Кам’янець По

дільський, 2005. – 164 с.

Орбан Лембрик Л.Е. Соціальна психологія – К.:

Академвидав, 2003. – 446 с.

Психологічна енциклопедія / Упор. О. М. Степанов. –

К.: Академвидав, 2006. – 424 с.

Синьов В.М., Матвєєва М.П., Хохліна О.П. Психологія

розумово відсталої дитини. – К.: Знання, 2008. –

с.

Хрестоматия по вниманию / Под ред. А.Н. Леонтьева. –

М.: Изд во МГУ, 1976. – 305с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Бугера, Ю. (2019). Особливості розвитку уваги розумово відсталих дітей та її вплив на процес соціалізації. Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології", (5). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2009-5.%p