DOI: https://doi.org/10.32626/2227-6246.2009-5.%p

Деякі аспекти формування і розвитку мотивів професійно−педагогічної самоосвіти вчителів іноземних мов у системі післядипломної освіти

Н.В. Вишневська

Анотація


У статті розглядаються деякі аспекти формування та розвитку
професійно педагогічної самоосвіти молодих учителів іноземних мов
у системі післядипломної освіти.


Ключові слова


мотив; молодий учитель іноземної мови; розвиток; самоосвіта; інноваційні технології.

Повний текст:

PDF

Посилання


Божович Л.И. Изучение мотивации поведения детей и

подростков. – М.: Просвещение, 1968. – 468 с.

Дистервег. Избранные педагогические сочинения. – М.:

Гос.уч. пед. изд во, 1956. – 374 с.

Ковалев В.И. К проблеме мотивов // Психол. журн.—

– № 1. – С. 29 44.

Ковалев В.И. Мотивы поведения и деятельности. – М.:

Наука, 1988. – 192 с.

Леонтьев А.Н. Потребности, мотивы и сознание. //

Симпозиум XYIII международного психологического

конгресса. – М., 1966. – С. 9.

Леонтьев А.Н. Потребности, мотивы, эмоции: курс

лекций. – М.: Изд во МГУ, 1974. – 62 с.

Леонтьев А.Н. Проблемы развития психики. – М.:

Мысль, 1965. – 570 с.

Маслов В.И. Теория и методика организации непре

рывного повышения квалификации руководителей

школ. – К.: Центр. инст. усоверш. учителей, 1990. –

с

Психологія: Підручник / Ю.Л. Трофімов, В.В. Ри

балка, П.А. Гончарук та ін..; За ред. Ю.Л. Трофімова. –

тє вид., стереотип. – К.: Либідь, 2001. – 560 с.

Рубинштейн С.Л. Основы общей психологии: Учебник

для вузов. – М.: Учпедгиз, 1940. – 596 с.

Семиченко В.А. Проблемы мотивации поведения и

деятельности человека. Модульный курс психологии.

Модуль «направленность» (Лекции, практические

занятия, задания для самостоятельной работы). – К.:

Миллениум, 2004. – 521 с.

Старченко К. Критичне оцінювання особистого досвіду

як провідна умова професійного розвитку // Після

дипломна освіта в Україні. – 2004. – № 1. – С. 62 64.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.