Психологічні умови виникнення конфліктів між педагогами і дітьми

Автор(и)

  • І.Л. Рудзевич

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2009-3.%25p

Ключові слова:

педагогічний конфлікт, психологічні засоби, деструктивні конфлікти.

Анотація

У статті розглядаються психологічні особливості педагогічних
конфліктів. Визначені суть і значення педагогічних конфліктів у
навчально виховному процесі, їх вплив на розвиток особистості, а
саме – в ранньому юнацькому віці.

Посилання

Анцупов А.Я., Шипилов А.И. Конфликтология:

Учебник для вузов. – М.: Юнити, 2000. – 551 с.

Бодалев А.А. Личность и общение. – М.: Педагогика,

– 256 с.

Выготский Л.С. Педология подростка. – Собр. соч. –

Т.4. – М.: Педагогика, 1984. – 344 с.

Майерс Д. Социальная психология / Перев. с англ. –

СПб.: Питер, 1999. – 688 с.

Рыбакова М.М. Конфликт и взаимодействие в педаго

гическом процессе: Кн. для учителей. – М.: Про

свещение, 1991. – 128 с.

Самоукина Н.В. Практический психолог в школе:

лекции, консультирование, тренинги. – М.: Изд во

Института Психотерапии, 2003. – 244 с.

Чепелєва Н.В. Життєва ситуація особистості. – Основи

практичної психології. – К.: Либідь, 1999. – С. 112 136.

##submission.downloads##

Як цитувати

Рудзевич, І. (2019). Психологічні умови виникнення конфліктів між педагогами і дітьми. Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології", (3). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2009-3.%p