Дослідження ідентичності старшокласників в контексті сімейної системи

Автор(и)

  • Т.М. Яблонська

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2009-3.%25p

Ключові слова:

ідентичність, тип сімейної системи, смисло-життєві орієнтації, самоставлення, локус контролю.

Анотація

Статтю присвячено з’ясуванню зв’язку між розвитком
ідентичності особистості старшокласників та характеристиками
сімейної системи. Експериментально виявлено, що для сімей
респондентів характерні послаблення емоційних контактів,
тенденція до неадаптивних реакцій, що виявляються у хаотичному
типі взаємин, втраті керованості змінами. Виявлені відмінності щодо
статусу ідентичності, особливостей локусу контролю, самоставлення
та смисло життєвих орієнтацій респондентов з різних типів сімей.

Посилання

Попова М.В. Становление персональной идентичности

в юношеском возрасте: Автореф. дисс… канд. психол.

наук.

Grotevant H.D., Thornbecke W.& Meyer M.L. An

Extention of Marcia’s Identity Status Interview into the

Interpersonal Domain // J. of Youth and Adolescence. –

– Vol.11. – № 2. – P. 33 47.

Орестова В.Р., Карабанова О.А. Методы исследования

идентичности в концепции статусов эго идентичности

Дж. Марсиа // Психология и школа. – № 1. – 2005. –

С. 39 90.

Черников А.В. Системная семейная терапия: Интегра

тивная модель диагностики. – Изд. 3 е, испр. и доп. –

М.: Незав. фирма “Класс”, 2005. – 208 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Яблонська, Т. (2019). Дослідження ідентичності старшокласників в контексті сімейної системи. Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології", (3). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2009-3.%p