ВПЛИВ СТИЛЮ ПЕДАГОГІЧНОГО КЕРІВНИЦТВА НА РОЗВИТОК ГУМАНІСТИЧНО ОРІЄНТОВАНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
DOI:
https://doi.org/10.32626/2227-6246.2009-6.%25pКлючові слова:
авторитарний, ліберальний, демократичний стилі управління, освітній процес, гуманізація, демократизація, самоактуалізація.Анотація
У статті представлено результати науково-теоретичних та практичних
надбань з проблеми розвитку гуманістично орієнтованого освітнього
процесу. Розглядається взаємозв’язок між стилем педагогічного
керівництва та гуманними стосунками між вчителем та учнями у процесі
навчання та виховання.
Посилання
Карамушка Л.М. Психологія управління: Навч. посіб. - К.:
Міленіум, 2003. - С. 27 - 37.
Лушин П.В. О психологии человека в переходный период
(Как выжить, когда все рушится?). - Кировоград: КОД,
Максименко С.Д. Основи генетичної психології: Навч. посібник.
- К. - НПЦ «Перспектива», 1998. - 220 с.
Маслоу А. Самоактуализация личности и образование / Пер.
с англ.; Предисл. Г.А. Балла. - Киев - Донецк, 1994. - 52 с.
Орлов А.Б. Перспективы гуманизации обучения / / Вопр.
психологии. - 1988. - №6. - С. 142 - 146.
Орлов А.Б. Карл Роджерс и современный гуманизм / / Вестник
Московск. ун-та. Серия 14. Психология. - 1990. - №2. -
С. 58-65.
Проскура О.В. Психологічна підготовка вчителя до роботи
з першокласниками: Навч. посібник. - К.: Освіта, 1998. -
С. 122-128.
Роджерс К. К науке о личности / / История зарубежной психологии
(30 - 60-е г.г. XX в.): Тексты / Под ред. П.Я. Гальперина,
А.Н. Ждан. - М.: Изд-во Москов. ун-та, 1986.
Слободяник Н.В. Психолого-педагогічні умови формування
гуманних взаємин підлітків (на заняттях аматорського
музичного колективу): Автореф. дис...канд. психол. наук,
00.07 / Ін-т психології ім. Г.С. Костюка АПН України. -
К., 2001. - 20 с.
Сухомлинський В. Павлышская средняя школа. - М.: Просвещение,
- С. 8-9.
Шиянов Е.Н. Гуманизация профессионального становления
педагога / / Сов. педагогика. - 1991. - №5 - 6. - С. 117-119.
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Редакція має повне право публікувати у Збірнику оригінальні наукові статті як результати теоретичних і експериментальних досліджень, які не знаходяться на розгляді для опублікування в інших виданнях. Автор передає редколегії Збірника права на розповсюдження електронної версії статті, а також електронної версії англомовного перекладу статті (для статей українською та російською мовою) через будь-які електронні засоби (розміщення на офіційному web-сайті Збірника, в електронних базах даних, репозитаріях та ін).
Автор публікації зберігає за собою право без узгодження з редколегією та засновниками використовувати матеріали статті: а) частково чи повністю в освітніх цілях; б) для написання власних дисертацій; в) для підготовки абстрактів, доповідей конференцій та презентацій.
Автор публікації має право розміщувати електронні копії статті (у тому числі кінцеву електронну версію, завантажену з офіційного web-сайту Збірника) на:
- персональних web-ресурсах усіх Авторів (web-сайти, web-сторінки, блоги тощо);
- web-ресурсах установ, де працюють Автори (включно з електронними інституційними репозитаріями);
- некомерційних web-ресурсах відкритого доступу (наприклад, arXiv.org).
Але в усіх випадках обов’язковою є наявність бібліографічного посилання на статтю або гіперпосилання на її електронну копію, що містяться на офіційному сайті Збірника.