Наукові підходи щодо розвитку та реалізації маркетингової стратегії підприємств

Автор(и)

  • Юлія Василівна Молчанова Одеська державна академія будівництва та архітектури ул. Дідрихсона 4, м. Одеса, Україна, 65029, Україна

DOI:

https://doi.org/10.15587/1729-4061.2012.3614

Ключові слова:

Маркетингова парадигма, маркетингова стратегия, цінність, партнерська взаємодія

Анотація

Ідентифіковані та систематизовані етапи еволюції наукових підходів до розвитку і реалізації маркетингової стратегії. Наведено доцільність ціннісно-орієнтованого підходу до розвитку і реалізації маркетингової стратегії підприємства

Біографія автора

Юлія Василівна Молчанова, Одеська державна академія будівництва та архітектури ул. Дідрихсона 4, м. Одеса, Україна, 65029

Кандидат сільсько-господарських наук, старший викладач

Кафедра маркетинга

Посилання

  1. Madauss B. Projektmanagement Handbuch. 6th ed. Stuttgart: Schaeffer-Poeschel; 2000. - p. 489.
  2. Molchanova, Y.V. Rol marketigovoy koncepcii v realizacii program rozvitku // Zbirnik tez dopovidey Pyatoi mijnarodnoi naukovo-praktichnoi konferencii “Marketing innovaciy v marketingu”. 29 veresnya – 1 jovtnya, 2011 roku. Sumi: TOV “TD “Papirus”, 2011. - S. 253-255.
  3. Stдhle, W. H. (1999): Management. Eine verhaltenswissenschaftliche Perspektive Mьnchen: Vahlen, Franz.

##submission.downloads##

Опубліковано

2012-02-01

Як цитувати

Молчанова, Ю. В. (2012). Наукові підходи щодо розвитку та реалізації маркетингової стратегії підприємств. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 1(12(55), 16–18. https://doi.org/10.15587/1729-4061.2012.3614

Номер

Розділ

Інтегроване стратегічне управління, управління проектами і програмами розвитку підприємств і територій