Rationale for the number of buses on the route

Authors

  • Денис Михайлович Копитков Харківський національний автомобільно-дорожний університет Вул. Петровського 25, м. Харків, Україна, 61200, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.15587/1729-4061.2009.5916

Abstract

The method of determining the number of buses based on hourly costs of transport on their operation costs and passengers waiting on the route of public passenger transport

Author Biography

Денис Михайлович Копитков, Харківський національний автомобільно-дорожний університет Вул. Петровського 25, м. Харків, Україна, 61200

Асистент кафедри транспортних технологій

References

  1. Антошвили М.Е., Либерман С.Ю., Спирин И.В. Оптимизация городских автобусных перевозок. М. – Транспорт, 1985. – 102 с.
  2. Бабич І.А., Копитков Д.М. Оцінка вартості пасажиро-години при місь-ких пасажирських перевезеннях // Автомобильный транспорт. – 2006. – № 18. – С. 72 – 75.
  3. Гілевська К.Ю. Встановлення відповідності між потребами в перевезен-нях та ресурсами для їх задоволення з урахуванням якості // Автомоб. трансп. / Сб. научн. тр. – 2006. – Вып. 17. – с. 76 – 78.
  4. Гюлев Н.У. Выбор рационального количества автобусов на маршрутах города с учетом влияния человеческого фактора: Автореф. дис… канд. техн. наук: 05.21.01. – Харьков: ХАДИ, 1993. – 28 с.
  5. Лившиц В.Н. Системный анализ экономических процессов на транспо-рте. – М.: Транспорт, 1986. – 240 с.
  6. Лігум Ю.С., Логачов Є.Г. Економічна модель якості обслуговування пасажирів на маршрутах міської пасажирської транспортної системи // Актуальні проблеми економіки. – 2004. – № 1. – с. 124 – 136.
  7. Штанов В.Ф. Исследование и разработка методов оценки и управления качеством обслуживания населения автобусами на городских маршрутах: Автореф. дис… канд. техн. наук. – Киев: КАДИ, 1980. – 23 с.
  8. Логистика: общественный пассажирский транспорт / Под общ. ред. Л.Б. Миротина. – М.: Экзамен, 2003. – 224 с.
  9. Петровский А.В. Введение в психологию. – М.: Академия, 1995. – 496 с.
  10. Спирин И.В. Резервирование в управлении хозяйственными системами (на примере транспорта). – М.: ИКЦ "Академкнига", 2003. – 199 с.
  11. An equity evaluation model for urban mass transport: An assessment of the spatial and social distributions of benefits and costs. The Pennsylvania Transportation Inc. Pennsylvania State University, Nov., 1984.

Published

2009-04-01

How to Cite

Копитков, Д. М. (2009). Rationale for the number of buses on the route. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 2(3(38), 35–38. https://doi.org/10.15587/1729-4061.2009.5916

Issue

Section

Control systems