Оцінка рівня розвитку гнучкості у дівчат 8-9 років
Ключові слова:
дівчата, гнучкість, спеціальні вправи, фізична культураАнотація
В статті представлені дані про особливості розвитку гнучкості у дівчат 8-9 років. Мета дослідження: визначити зміни показників гнучкості у дівчат 8-9 років під впливом спеціально спрямованих фізичних вправ. Матеріал і методи дослідження. В дослідженні взяли участь школярки 8-9 років ліцею № 149 м. Харків, які були розподілені на контрольну та експериментальну групи. В дослідженні були використані наступні методи: теоретичний аналіз та узагальнення наукової та науково-методичної літератури, тестування, педагогічний експеримент, методи математичної статистики. Результати. Встановлено, що у дівчат експериментальної групи відбулося достовірне покращення рівня розвитку гнучкості в плечових суглобах та хребетному стовпі (р<0,05). Висновки. Отримані дані свідчать про доцільність використання комплексів вправ, спрямованих на розвиток гнучкості, на уроках фізичної культури в початковій школі.
Посилання
Бала, Т. М., Гребенюк, К. Ю., Скрипніченко, Г. П., & Архипова, А. В. (2016). Зміна рівня окремих рухових здібностей дівчат 10–11-ти років під впливом занять чирлідингом. Актуальні проблеми фізичного виховання різних верств населення, 18–24. https://journals.uran.ua/hdafk-tmfv/article/view/71896
Єсіонова, Г. О., Нерушенко, Є. В., & Кушнір, Г. І. (2012). Фізичне виховання: гнучкість і методика її розвитку: навчально-методичний посібник (с. 150). ЗНУ.
Круцевич, Т. Ю. (2011). Контроль у фізичному вихованні дітей, підлітків, молоді: навчальний посібник (с. 240). Олімпійська література.
Кузьменко, І. О., & Лопата, В. Є. (2018). Оцінка рівня розвитку гнучкості школярів 12–13-ти років. Актуальні проблеми фізичного виховання різних верств населення, 136–143. https://journals.uran.ua/hdafk-tmfv/article/view/167167
Петрович, В., & Альошина, А. (2012). Гнучкість та її вплив на організм людини. Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві, 4(20), 319–322.
Руда, І. Є. (2011). Програма оптимального розвитку гнучкості на етапі попередньої базової підготовки для попередження травм і порушень опорно-рухового апарату в художній гімнастиці. Фізична культура спорт та здоров’я нації: збірник наукових праць Вінницького національного університету, 12(2), 211–215.
Сергієнко, Л. П. (2011). Тестування рухових здібностей школярів (с. 192). Олімпійська література.
Солодовникова, М. В. (2015). Особливості розвитку гнучкості у школярів середніх класів. Теорія та методика фізичного виховання, (3), 17–23.
Тараненко, О. В., Каленіченко, О. В., & Палічук, Ю. І. (2024). Особливості розвитку гнучкості у школярів молодших класів. Фізична культура, спорт та здоров’я різних груп населення: матеріали VІ Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції молодих вчених, 22–25.
Цьось, А. В. (Ред.). (2015). Педагогічна діагностика в системі фізичного виховання учнів загальноосвітніх навчальних закладів: колективна монографія (с. 336). Вежа-Друк.
Шестерова, Л. Є. (2024). Шляхи підвищення фізичної активності і підготовленості школярів середніх класів. Актуальні проблеми фізичного виховання різних верств населення, 178–185. https://journals.uran.ua/hdafk-tmfv/article/view/111258
Masliak, I., Bala, T., Krivoruchko, N., Shesterova, L., Kuzmenko, I., Kulyk, N., Stasyuk, R., & Zhuk, V. (2018). Functional state of cardiovascular system of 10–16-year old teenagers under the influence of cheerleading classes. Journal of Physical Education and Sport, 18(1), 452–458. https://doi.org/10.7752/jpes.2018.s163
Shesterova, L. Ye., Kuzmenko, I. A., & Maslyak, I. P. (2017). Motive preparedness of school-age children under the influence of special exercises affecting the state of the acoustic analyser. Sport Science International Scientific Journal of Kinesiology, 10(2), 97–104.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, зберігають авторські права на свою роботу та надають журналу право першої публікації на умовах зазначеної ліцензії, що дозволяє іншим особам вільно використовувати, розповсюджувати, адаптувати та створювати похідні твори, за умови обов’язкового посилання на авторів та джерело оригінальної публікації.
Автори можуть укладати окремі додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження опублікованої версії роботи (наприклад, розміщення у репозитаріях або в складі монографій), за умови зазначення першої публікації у цьому журналі.
Редакційна політика журналу заохочує попереднє та паралельне розміщення авторами рукописів у відкритих електронних сховищах або на особистих сайтах, що сприяє розвитку наукової комунікації та підвищує рівень цитування.