Особливості персоніфікації як соціально-психологічного механізму функціонування бренду

Автор(и)

  • Л. П. Гомольська

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2017-37.%25p

Ключові слова:

бренд-комунікація, бренд, образ бренду, сприйняття споживача, соціально-психологічні механізми впливу, персоніфікація, персоналізованість бренду.

Анотація

У статті наведено результати емпіричного дослідження персоніфікації як одного із соціально-психологічних механізмів функціонування бренду у сприйнятті українського споживача. Показано, що персоніфікація зумовлює формування індивідуальності бренду як сукупності характерних рис особистості людини, з якими асоціюється цей бренд. Показано можливість аналізу особливостей функціонування бренду у сприйнятті українського споживача за рівнями його лояльності до певного бренду. На вибірці студентської молоді за результатами факторного та кластерного аналізів виокремлено типи споживачів залежно від характеру і вираженості їх лояльності до певних брендів. Констатовано особливості характеру й вираженості лояльності досліджуваних залежно від їх статі та рівня доходів на одного члена сім’ї. Подано дані про рівні персоніфікації бренду споживачами (дуже низький, низький, середній, високий і дуже високий), установлено за коефіцієнтом кореляції між характеристиками бренду та самохарактеристиками споживачів. Визначено особливості персоніфікації бренду залежно від характеру лояльності споживачів різної статі й різного доходу. Констатовано доцільність їх урахування у процесі брендкомунікації, що мотивуватиме споживачів до вибору й формування відповідного стилю життя.

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-04-21

Як цитувати

Гомольська, Л. П. (2017). Особливості персоніфікації як соціально-психологічного механізму функціонування бренду. Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології", (37). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2017-37.%p