Актуальні аспекти формування особистості сту- дента-психолога у навчально-виховному процесі педагогічного ВНЗ
DOI:
https://doi.org/10.32626/2227-6246.2014-24.%25pКлючові слова:
особистість, студенти-психологи, психологічний комфорт, морально-психологічний клімат, навчально-виховний процес, діагностика характеру, психологічні особливості.Анотація
У статті аналізуються актуальні аспекти формування особистості сту-
дента-психолога у навчально-виховному процесі педагогічного ВНЗ,
що в майбутній професійній діяльності передбачають персональну від-
повідальність за зміст і результати психологічного впливу, за компе-
тентність прийнятих рішень, що стосуються як здоров’я, так і психо-
логічного стану пацієнтів. Підкреслюється, що в навчально-виховному
процесі підготовки майбутніх психологів з метою формування особистісних рис варто дотримуватися підвищення ефективності навчально-
виховного процесу, своєчасного виявлення труднощів, проблем та умов
індивідуального розвитку особистості, корекції міжособистісних від-
носин усіх учасників педагогічного процесу, профілактики відхилень в
індивідуальному розвиткові та поведінці. Така підготовка є системою,
що спрямована передусім на індивідуальну роботу з людиною з метою
максимального виявлення її творчих здібностей та умов їхнього розви-
тку, формування здорового способу життя, подолання кризових життє-
вих ситуацій тощо.
Посилання
Глузман А.В. Профессионально-педагогическая подготовка
студентов университета: теория и опыт исследования : моно-
графия /А.В. Глузман. – К. : Поисково-издательское агент-
ство, 1998. – 252 с.
Матюшкин А.М. Психологическая структура, динамика и
развитие познавательной активности / А.М. Матюшкин //
Вопросы психологии. – 1982. – № 4.
Нісімчук А.С. Сучасні педагогічні технології : навчальний
посібник / А.С. Нісімчук, О.С. Падалка, О.Т. Шпак. – К. :
Просвіта; Пошуково-видавниче агентство «Книга пам’яті
України», 2000. – 368 с.
Слоневська І.Б. Фундаментальні цінності у механізмі забез-
печення цілісності суспільства / І.Б. Слоневська // Акту-
альні філософські та культурологічні проблеми сучасності.
Збірник наукових праць. Київський державний лінгвістич-
ний університет. Вип. 9. – К.: Видавничий центр КДЛУ,
– С.27-33.
Психолого-педагогічні засади формування особистості
студента як майбутнього фахівця з вищою освітою [Елек-
тронний ресурс]. – Режим доступу :http://pidruchniki.
ws/11900216/pedagogika/psihologoedagogichni_zasadi_
formuvannya_osobistosti_studenta_maybutnogo_fahivtsya_
vischoyu_osvitoyu
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Редакція має повне право публікувати у Збірнику оригінальні наукові статті як результати теоретичних і експериментальних досліджень, які не знаходяться на розгляді для опублікування в інших виданнях. Автор передає редколегії Збірника права на розповсюдження електронної версії статті, а також електронної версії англомовного перекладу статті (для статей українською та російською мовою) через будь-які електронні засоби (розміщення на офіційному web-сайті Збірника, в електронних базах даних, репозитаріях та ін).
Автор публікації зберігає за собою право без узгодження з редколегією та засновниками використовувати матеріали статті: а) частково чи повністю в освітніх цілях; б) для написання власних дисертацій; в) для підготовки абстрактів, доповідей конференцій та презентацій.
Автор публікації має право розміщувати електронні копії статті (у тому числі кінцеву електронну версію, завантажену з офіційного web-сайту Збірника) на:
- персональних web-ресурсах усіх Авторів (web-сайти, web-сторінки, блоги тощо);
- web-ресурсах установ, де працюють Автори (включно з електронними інституційними репозитаріями);
- некомерційних web-ресурсах відкритого доступу (наприклад, arXiv.org).
Але в усіх випадках обов’язковою є наявність бібліографічного посилання на статтю або гіперпосилання на її електронну копію, що містяться на офіційному сайті Збірника.