Взаємозв’язок між складовими особистісного ком- понента психологічної готовності керівників до управління педагогіч- ними працівниками та характеристиками керівників
DOI:
https://doi.org/10.32626/2227-6246.2014-24.%25pКлючові слова:
управління педагогічними працівниками, керівники освітніх організацій, особистісний компонент психологічної готовності керівників освітніх організацій до управління педагогічними працівниками.Анотація
У статті пред-
ставлено результати дослідження взаємозв’язку між особливостями
розвитку складових особистісного компонента психологічної готовності
керівників до управління педагогічними працівниками та низкою їх со-
ціально-демографічних й організаційно-професійних характеристик.
Представлені дані статистично доводять, що індивідуально-особистісні
характеристики керівників залежать від їх посади, рівня освіти, загаль-
ного й управлінського стажу діяльності, а також від статі й віку керів-
ників. Встановлено, що більша частина керівників освітніх організацій
наголошує на важливості індивідуально-особистісних характеристик,
які пов’язані зі ставленням керівників до процесу управління педаго-
гічними працівниками в цілому.
Посилання
Бююль А. SPSS: искусство обработки информации. Анализ
статистических данных и восстановление скрытых законо-
мерностей / А. Бююль . – СПб. : ДиаСофтЮП, 2002. – 608 с.
Вознюк А. В. Сутність та основні компоненти психологічної
готовності керівників освітніх організацій до управління
педагогічними працівниками / А. В. Вознюк // Теоретичні і
прикладні проблеми психології. – Луганськ: вид-во СНУ ім.
В. Даля, 2012. – № 3 (29). – С. 71-79.
Вознюк А. В. Личностный компонент психологической го-
товности руководителей образовательных организаций к
управлению педагогическими работниками: содержание,
комплекс диагностических методик, уровень развития /
А. В. Вознюк // Психология и педагогика: методика и
проблемы практического применения : сборник материалов
XXXIII Международной научно-практической конферен-
ции: в 2-х частях. Часть 2 / Под общ. ред. С. С. Чернова. –
Новосибирск : Издательство ЦРНС, 2013. – С. 185-193.
Фетискин Н. П. Социально-психологическая диагности-
ка развития личности и малых групп/ Н. П. Фетискин,
В.В. Козлов, Г. М. Мануйлов. – М., Изд-во Института психо-
терапии. 2002. – 490 с.
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Редакція має повне право публікувати у Збірнику оригінальні наукові статті як результати теоретичних і експериментальних досліджень, які не знаходяться на розгляді для опублікування в інших виданнях. Автор передає редколегії Збірника права на розповсюдження електронної версії статті, а також електронної версії англомовного перекладу статті (для статей українською та російською мовою) через будь-які електронні засоби (розміщення на офіційному web-сайті Збірника, в електронних базах даних, репозитаріях та ін).
Автор публікації зберігає за собою право без узгодження з редколегією та засновниками використовувати матеріали статті: а) частково чи повністю в освітніх цілях; б) для написання власних дисертацій; в) для підготовки абстрактів, доповідей конференцій та презентацій.
Автор публікації має право розміщувати електронні копії статті (у тому числі кінцеву електронну версію, завантажену з офіційного web-сайту Збірника) на:
- персональних web-ресурсах усіх Авторів (web-сайти, web-сторінки, блоги тощо);
- web-ресурсах установ, де працюють Автори (включно з електронними інституційними репозитаріями);
- некомерційних web-ресурсах відкритого доступу (наприклад, arXiv.org).
Але в усіх випадках обов’язковою є наявність бібліографічного посилання на статтю або гіперпосилання на її електронну копію, що містяться на офіційному сайті Збірника.