Актуальні аспекти міжособистісних взаємин у колективі студентів-психологів
DOI:
https://doi.org/10.32626/2227-6246.2014-23.%25pКлючові слова:
міжособистісні взаємини, студенти-психологи, психологічний комфорт, морально-психологічний клімат, навчально-виховний процес, діагностика характеру, психологічні особливості.Анотація
У статті досліджуються актуальні аспек-
ти міжособистісних взаємин у колективі студентів-психологів під час
навчально-виховного процесу, визначаються основи взаємин на гуман-
них засадах, з повагою до людської гідності, з неупередженим ставлен-
ням, без дискримінації прав і свобод та із забезпеченням психологічного
комфорту кожного індивіда. Спільна підготовка до навчальних занять і
виконання завдань передбачає психологічну взаємодію у процесі вста-
новлення контактів, обміну інформацією. Між студентами почасти
відбувається зіткнення інтересів, думок, поглядів, інколи виникають
розбіжності, суперечки. Це зумовлює необхідність формування міжосо-
бистісних взаємин студентів-психологів на засадах взаємоповаги і вза-
єморозуміння.
Посилання
Бех І. Д. Закономірності сучасного виховного процесу
[Текст] / І. Д. Бех // Педагогіка і психологія. – 2004. – № 1
(42). – С. 33– 40.
Бодалев А. А. Психология межличностных отношений
(К 100-летию со дня рождения В.Н. Мясищева) [Текст] //
Вопросы психологии. – 1993. – № 2. – С. 86–91.
Васильев Н. Н. Тренинг преодоления конфликтов [Текст] /
Н. Н. Васильев. – СПб. : Речь, 2002. – 174 с.
Веревкина Т. А. Межличностные отношения педагогов и
студентов [Текст] / Т. А. Веревкина // Среднее профессио-
нальное образование. – 1997. – № 9. – С. 29–32.
Выготский Л. С. Педагогическая психология [Текст] /
Л. С. Выготский; под ред. В. В. Давыдова. – М. : Педагогика-
Пресс, 1999. – 536 с.
Видай А. Ю. Формування лідерської спрямованості особис-
тості майбутнього офіцера Збройних сил України [Текст] :
автореф. дис. на здобуття наукового ступеня канд. пси-
хол. наук : 19.00.07 «Педагогічна та вікова психологія» /
А. Ю. Видай. – К., 2002. – 19 с.
Кон И. С. Личность как субъект общественных отношений
[Текст] / И. С. Кон. – М. : Наука, 1966. – С. 16.
Кручек В.А. Психолого-педагогічні основи міжособистісно-
го спілкування :навчальний посібник/ В.А. Кручек. – К. :
ДАКККіМ, 2010. – 273 с.
Межличностное общение : учебник для вузов [Текст] / В. Н.
Куницына, Н. В. Казаринова, В. М. Погольша. – СПб. : Пи-
тер, 2003. – 544 с.
Міжособистісна взаємодія. Особливості взаємодії [Елек-
тронний ресурс]. – Режим доступу : http://pidruchniki.
ws/1534122039128/ psihologiya/ mizhosobistisna_vzayemodiya
Семиченко В. А. Психологія спілкування [Текст] / В. А. Се-
миченко. – К. : Магістр-S, 1998. – 152 с.
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Редакція має повне право публікувати у Збірнику оригінальні наукові статті як результати теоретичних і експериментальних досліджень, які не знаходяться на розгляді для опублікування в інших виданнях. Автор передає редколегії Збірника права на розповсюдження електронної версії статті, а також електронної версії англомовного перекладу статті (для статей українською та російською мовою) через будь-які електронні засоби (розміщення на офіційному web-сайті Збірника, в електронних базах даних, репозитаріях та ін).
Автор публікації зберігає за собою право без узгодження з редколегією та засновниками використовувати матеріали статті: а) частково чи повністю в освітніх цілях; б) для написання власних дисертацій; в) для підготовки абстрактів, доповідей конференцій та презентацій.
Автор публікації має право розміщувати електронні копії статті (у тому числі кінцеву електронну версію, завантажену з офіційного web-сайту Збірника) на:
- персональних web-ресурсах усіх Авторів (web-сайти, web-сторінки, блоги тощо);
- web-ресурсах установ, де працюють Автори (включно з електронними інституційними репозитаріями);
- некомерційних web-ресурсах відкритого доступу (наприклад, arXiv.org).
Але в усіх випадках обов’язковою є наявність бібліографічного посилання на статтю або гіперпосилання на її електронну копію, що містяться на офіційному сайті Збірника.