Теорія і практика іншомовної комунікативної взаємодії у підготовці майбутніх фахівців соціономічних професій

Автор(и)

  • Л.А. Онуфрієва

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2014-23.%25p

Ключові слова:

іншомовна комунікативна взаємодія, підготовка, фахівці соціономічних професій, спілкування, іноземна мова, потреба часу, міжкультурна комунікація, розвиток особистості.

Анотація

Автором статті
проаналізовано проблему іншомовної комунікативної взаємодії, засво-
єння іноземної мови студентами-майбутніми фахівцями соціономічних
професій, яка є надзвичайно складним та багатоаспектним процесом,
стрижневі компоненти якого складаються зі змістовної, операційної
та мотиваційної сторін. У результаті дослідження встановлено, що
суб’єкт-суб’єктна орієнтація педагогічного процесу в підготовці май-
бутніх фахівців соціономічних професій висуває на перший план про-
блему спілкування, а професійне використання ідеї діалогізму може
надати певного імпульсу в наближенні до стратегічної мети навчання
іноземній мові як розвитку здатності студентів-майбутніх фахівців со-
ціономічних професій до міжкультурної комунікації та взаємодії. По-
казано, що успішна реалізація зазначеної мети може досягається лише
при послідовній орієнтації навчального процесу на особистісні можли-
вості студента, його професійні інтереси і потреби, прагнення до само-
стійності, тощо.

Посилання

Балл Г.О. Орієнтири сучасного гуманізму (в суспільній,

освітній, психологічній сферах) / Г.О. Балл. – Видання дру-

ге, доповнене. – Житомир: ПП «Рута»; Видавництво «Во-

линь», 2008. – 232 с.

Мильруд Р.П. Личностный смысл изучения иностранного

языка будущими педагогами / Р.П. Мильруд // Вопросы

психологии. – 1984. – №5. – С. 87–94.

Онуфрієва Л.А. Навчання іноземної мови на негуманітар-

них спеціальностях ВНЗ: особливості застосування комуні-

кативного методу навчання / Л.А. Онуфрієва // Гуманітарні

науки в сучасному негуманітарному ВНЗ: Матеріали між-

народної науково-практичної конференції / За редакцією

проф. С.Д.Абрамовича. – Чернівці: ЧТЕІ КНТЕУ, 2008. –

С. 48–50.

Онуфрієва Л.А. Роль навчального співробітництва у навчанні

іноземній мові / Л.А. Онуфрієва // Актуальні проблеми пси-

хології «Психологічна теорія і технологія навчання»: Збір-

ник наукових праць Інституту психології ім.Г.С.Костюка

АПН України / за ред. С.Д.Максименка, М.Л.Смульсон. –

К.: Міленіум, 2006. – Т.VІІІ. – Випуск 2. – С. 196–206.

Онуфрієва Л.А. Навчання іноземної мови: шляхи оволодін-

ня самостійним іншомовним висловленням / Л.А. Онуфріє-

ва // Проблеми загальної та педагогічної психології: Збірник

наукових праць Інституту психології ім.Г.С.Костюка АПН

України / за ред. С.Д.Максименка. – Т.ІХ. – Ч.2. – К.: «ГНО-

ЗІС», 2007. – С. 199-203.

Онуфрієва Л.А. Проблема розвитку особистості засобами іно-

земної мови / Л.А. Онуфрієва // Наукові праці Кам’янець-

Подільського державного університету: Філологічні нау-

ки. – Випуск15. Том 2. – Кам’янець-Подільський: Аксіома,

– С. 325–328.

Онуфрієва Л.А. Психологічні аспекти навчального співро-

бітництва в процесі роботи учнів над іншомовними текста-

ми і темами / Л.А. Онуфрієва // Збірник наукових праць

Кам’янець-Подільського державного університету. Серія пе-

дагогічна. – Випуск ХІІІ. – Кам’янець-Подільський, 2007. –

С. 214–219.

Туриева С.М. К вопросу о проблемах методики преподава-

ния немецкого языка в неязыковых вузах / С.М. Туриева //

Материалы Международной конференции. – Ростов – на –

Дону, 2006. – 132 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Онуфрієва, Л. (2019). Теорія і практика іншомовної комунікативної взаємодії у підготовці майбутніх фахівців соціономічних професій. Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології", (23). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2014-23.%p