Теорія і практика іншомовної комунікативної взаємодії у підготовці майбутніх фахівців соціономічних професій
DOI:
https://doi.org/10.32626/2227-6246.2014-23.%25pКлючові слова:
іншомовна комунікативна взаємодія, підготовка, фахівці соціономічних професій, спілкування, іноземна мова, потреба часу, міжкультурна комунікація, розвиток особистості.Анотація
Автором статті
проаналізовано проблему іншомовної комунікативної взаємодії, засво-
єння іноземної мови студентами-майбутніми фахівцями соціономічних
професій, яка є надзвичайно складним та багатоаспектним процесом,
стрижневі компоненти якого складаються зі змістовної, операційної
та мотиваційної сторін. У результаті дослідження встановлено, що
суб’єкт-суб’єктна орієнтація педагогічного процесу в підготовці май-
бутніх фахівців соціономічних професій висуває на перший план про-
блему спілкування, а професійне використання ідеї діалогізму може
надати певного імпульсу в наближенні до стратегічної мети навчання
іноземній мові як розвитку здатності студентів-майбутніх фахівців со-
ціономічних професій до міжкультурної комунікації та взаємодії. По-
казано, що успішна реалізація зазначеної мети може досягається лише
при послідовній орієнтації навчального процесу на особистісні можли-
вості студента, його професійні інтереси і потреби, прагнення до само-
стійності, тощо.
Посилання
Балл Г.О. Орієнтири сучасного гуманізму (в суспільній,
освітній, психологічній сферах) / Г.О. Балл. – Видання дру-
ге, доповнене. – Житомир: ПП «Рута»; Видавництво «Во-
линь», 2008. – 232 с.
Мильруд Р.П. Личностный смысл изучения иностранного
языка будущими педагогами / Р.П. Мильруд // Вопросы
психологии. – 1984. – №5. – С. 87–94.
Онуфрієва Л.А. Навчання іноземної мови на негуманітар-
них спеціальностях ВНЗ: особливості застосування комуні-
кативного методу навчання / Л.А. Онуфрієва // Гуманітарні
науки в сучасному негуманітарному ВНЗ: Матеріали між-
народної науково-практичної конференції / За редакцією
проф. С.Д.Абрамовича. – Чернівці: ЧТЕІ КНТЕУ, 2008. –
С. 48–50.
Онуфрієва Л.А. Роль навчального співробітництва у навчанні
іноземній мові / Л.А. Онуфрієва // Актуальні проблеми пси-
хології «Психологічна теорія і технологія навчання»: Збір-
ник наукових праць Інституту психології ім.Г.С.Костюка
АПН України / за ред. С.Д.Максименка, М.Л.Смульсон. –
К.: Міленіум, 2006. – Т.VІІІ. – Випуск 2. – С. 196–206.
Онуфрієва Л.А. Навчання іноземної мови: шляхи оволодін-
ня самостійним іншомовним висловленням / Л.А. Онуфріє-
ва // Проблеми загальної та педагогічної психології: Збірник
наукових праць Інституту психології ім.Г.С.Костюка АПН
України / за ред. С.Д.Максименка. – Т.ІХ. – Ч.2. – К.: «ГНО-
ЗІС», 2007. – С. 199-203.
Онуфрієва Л.А. Проблема розвитку особистості засобами іно-
земної мови / Л.А. Онуфрієва // Наукові праці Кам’янець-
Подільського державного університету: Філологічні нау-
ки. – Випуск15. Том 2. – Кам’янець-Подільський: Аксіома,
– С. 325–328.
Онуфрієва Л.А. Психологічні аспекти навчального співро-
бітництва в процесі роботи учнів над іншомовними текста-
ми і темами / Л.А. Онуфрієва // Збірник наукових праць
Кам’янець-Подільського державного університету. Серія пе-
дагогічна. – Випуск ХІІІ. – Кам’янець-Подільський, 2007. –
С. 214–219.
Туриева С.М. К вопросу о проблемах методики преподава-
ния немецкого языка в неязыковых вузах / С.М. Туриева //
Материалы Международной конференции. – Ростов – на –
Дону, 2006. – 132 с.
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Редакція має повне право публікувати у Збірнику оригінальні наукові статті як результати теоретичних і експериментальних досліджень, які не знаходяться на розгляді для опублікування в інших виданнях. Автор передає редколегії Збірника права на розповсюдження електронної версії статті, а також електронної версії англомовного перекладу статті (для статей українською та російською мовою) через будь-які електронні засоби (розміщення на офіційному web-сайті Збірника, в електронних базах даних, репозитаріях та ін).
Автор публікації зберігає за собою право без узгодження з редколегією та засновниками використовувати матеріали статті: а) частково чи повністю в освітніх цілях; б) для написання власних дисертацій; в) для підготовки абстрактів, доповідей конференцій та презентацій.
Автор публікації має право розміщувати електронні копії статті (у тому числі кінцеву електронну версію, завантажену з офіційного web-сайту Збірника) на:
- персональних web-ресурсах усіх Авторів (web-сайти, web-сторінки, блоги тощо);
- web-ресурсах установ, де працюють Автори (включно з електронними інституційними репозитаріями);
- некомерційних web-ресурсах відкритого доступу (наприклад, arXiv.org).
Але в усіх випадках обов’язковою є наявність бібліографічного посилання на статтю або гіперпосилання на її електронну копію, що містяться на офіційному сайті Збірника.