Взаємозв’язок професійного становлення особистості та розвитку її особистісних якостей
DOI:
https://doi.org/10.32626/2227-6246.2013-22.%25pКлючові слова:
толерантність, особистість, професійна свідомість, інтолерантність, самосвідомість.Анотація
Автор статті аналізує основні
теоретичні підходи до визначення професійного становлення особистос-
ті. Професійне становлення розглядається з точки зору екзистенційно–
особистісного, системного і суб’єктно–діяльнісного підходів.
Етап професійної підготовки є оптимальним періодом розвитку
особистості майбутнього професіонала–психолога, періодом, коли най-
більш ефективне впровадження і можливе відстеження результатів про-
грами соціально–психологічного супроводу.
Посилання
Вершловский С. Г. Особенности социально-профессио наль-
ных ориентаций учителей / С. Г. Вершловский// Разви-
тие социально-профессиональной активности учителей на
разных этапах деятельности : сб. науч. трудов. – М. : Изд-во
АПН СССР, 1990. – С. 5-24.
Исаев И. Ф. Теория и практика формирования профес-
сиональной педагогической культуры высшей школы /
И. Ф. Исаев. – М., 1993. – 217 с.
Катричева Т. Ю. Проблема классификации педагоги-
ческих ценностей: [Электронный ресурс] / Т. Ю. Катри-
чева. – 2004. – Режим доступа: http://www.rae.ru/use/
pdf/2004/07/Katricheva.рdf
Нагорна Н. В. Формування у студентів понять компетент-
ності й компетенції / Н. В. Нагорна // Виховання і культу-
ра. – 2007. – № 1-2. – С. 266–268.
Здравомыслов А.Г. Потребности. Интересы. Ценности / А.Г.
Здравомыслов. – М.: Политиздат, 1986. – 221 с.
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Редакція має повне право публікувати у Збірнику оригінальні наукові статті як результати теоретичних і експериментальних досліджень, які не знаходяться на розгляді для опублікування в інших виданнях. Автор передає редколегії Збірника права на розповсюдження електронної версії статті, а також електронної версії англомовного перекладу статті (для статей українською та російською мовою) через будь-які електронні засоби (розміщення на офіційному web-сайті Збірника, в електронних базах даних, репозитаріях та ін).
Автор публікації зберігає за собою право без узгодження з редколегією та засновниками використовувати матеріали статті: а) частково чи повністю в освітніх цілях; б) для написання власних дисертацій; в) для підготовки абстрактів, доповідей конференцій та презентацій.
Автор публікації має право розміщувати електронні копії статті (у тому числі кінцеву електронну версію, завантажену з офіційного web-сайту Збірника) на:
- персональних web-ресурсах усіх Авторів (web-сайти, web-сторінки, блоги тощо);
- web-ресурсах установ, де працюють Автори (включно з електронними інституційними репозитаріями);
- некомерційних web-ресурсах відкритого доступу (наприклад, arXiv.org).
Але в усіх випадках обов’язковою є наявність бібліографічного посилання на статтю або гіперпосилання на її електронну копію, що містяться на офіційному сайті Збірника.