Персоналістична концепція людини як антропологічно-допоміжна основа медіальної педагогіки

Автор(и)

  • Януш Мьонсо

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2013-22.%25p

Ключові слова:

антропологія, системний персоналізм, медіальна педагогіка, особистість, мультимедіа, концепція людини.

Анотація

У своєму виступі з
нагоди Всесвітнього Дня ЗМІ у 1981 р. Іван Павло ІІ підкреслював, що
власне гідність людини вимагає, щоб вона діяла особисто і свідомо, ке-
руючись власним внутрішнім вибором, без зовнішнього тиску або сліпо-
го внутрішнього імпульсу. Ця думка є мобілізацією до перманентного
пошуку і підтримки такої концепції людини і суспільства, яка буде на-
стільки антропологічною, що опиратиметься потужному впливу медіа,
не дасть підпорядкувати людину сумнозвісним „іграшкам”, а вчинить
її знаряддям для збагачення особистості і суспільства (з виступу Івана
Павла ІІ, 1981). Автор даного дискурсу вважає, що такою антропологіч-
но-допоміжною концепцією є системний персоналізм, який міцно під-
тримує людину як особистість і суспільство як спільноту особистостей
з великою шкалою внутрішньої потужності і постійного прагнення до
вищих цінностей, особливо правди, добра, краси, а понад усе – любові у
вимірі дару і трансценденції.

##submission.downloads##

Як цитувати

Мьонсо, Я. (2019). Персоналістична концепція людини як антропологічно-допоміжна основа медіальної педагогіки. Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології", (22). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2013-22.%p