Динаміка мотивації відповідальної поведінки підлітка у контексті суб’єктогенезу

Автор(и)

  • Н.М. Токарева

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2013-22.%25p

Ключові слова:

епоха постмодернізму, підлітковий вік, суб’єктогенез, активність, саморегуляція, відповідальність, відповідальна поведінка, мотивація.

Анотація

Стаття присвячена аналізу проблеми
психолого-педагогічного супроводу особистісного розвитку підлітків у
контексті суб’єктогенезу. Здійснено теоретичне узагальнення динаміки
особистісного становлення в період несталого суспільства епохи постмо-
дернізму. Концепт суб’єктогенезу розглядається як важливий фактор
розвитку особистісних сценаріїв життєтворчості. Визначено специфі-
ку генезу суб’єктного самоздійснення у підлітковому періоді розвитку.
Представлено результати вимірювання особливостей мотивації відпо-
відальної поведінки школярів підліткового віку. Визначено тенденції
психолого-педагогічного супроводу конструктивного розвитку мотива-
ції відповідальної поведінки підлітків.

Посилання

Абульханова-Славская К. А. Типология активности личнос-

ти / К. А. Абульханова-Славская // Психологический жур-

нал. – 1985. – Т. 6. – № 5. – С. 3-18.

Колпаков В. М. Управление развитием персонала : Учеб. по-

собие для студентов вузов / В. М. Колпаков. – К. : МАУП,

– 712 с.

Манолова О. Н. Среда как психологический ресурс подрост-

ка / О. Н. Манолова // Мир психологии – 2007. – № 4 (52). –

С. 116 -124.

Огнев А. С. Субъектогенез и психотренинг саморегуляции /

Александр Сергеевич Огнев. – Воронеж: Изд-во Воронежско-

го гуманитарного института, 1997. – 336 с.

Пригожин И. Р. Порядок из хаоса. Новый диалог человека

с природой / И. Р. Пригожин, И. Стенгерс. – М.: Прогресс,

– 432 с.

Савчин М. В. Психологія відповідальної поведінки: [моно-

графія] / Мирослав Васильович Савчин. – Івано-Франківськ :

Місто-НВ, 2008. – 280 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Токарева, Н. (2019). Динаміка мотивації відповідальної поведінки підлітка у контексті суб’єктогенезу. Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології", (22). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2013-22.%p