Проведення рефлексивно-поетичного тренінгу з використанням англійських приказок та прислів’їв з компонентом “діяльність людини

Автор(и)

  • Н.О. Михальчук

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2013-21.%25p

Ключові слова:

паремії, структура паремій, прислів’я, приказки, аноніми прислів’я, паремійний матеріал з компонентом “діяльність людини”, тренінги та семінари аксіологічного змісту, рефлексивно-поетичний тренінг.

Анотація

У статті дано структурно-семантичну характеристику прислів’ям
та приказкам. Описано два типи паремій з компонентом “діяльність лю-
дини”. Окреслено структурну своєрідність прислів’їв, що відзначається
на лексичному, граматичному і структурно-стилістичному рівнях мови.
Розроблено та описано аксіологічно зорієнтовані тренінги та семінари
(в тому числі рефлексивно-поетичний тренінг), під час яких може бути
використаний паремійний матеріал з компонентом “діяльність люди-
ни”. Усі складові в їх взаємозв’язку та взаємозумовленості розгляда-
лися як створення аксіумов, спрямованих на поступальне особистісне
становлення школярів, формування їх індивідуального образу світу, що
закономірно призводить до позитивної динаміки особистісного розви-
тку старшокласників, зокрема ціннісно-смислової сфери їх особистості,
сприяє наближенню учнів до трансцендентального духовного суб’єкта
зі сформованою аксіопсихікою.

Посилання

Касарес Х. Введение в современную лексикографию / Х. Ка-

сарес. – М., 1958. – 120 c.

Никитин М.В. Курс лингвистической семантики / М.В. Ни-

китин. – СПб., 1996. – 188 c.

Пауль Г. Принципы истории языка / Г. Пауль; [пер. с нем.;

под ред. А.А. Холодовича]. – М., 1960. – 156 c.

Фрумкина Р.М. Концепт, категория, прототип / Р.М. Фрум-

кина // Лингвистическая и экстралингвистическая семантика.

Сборник обзоров. – М., 1992. – С. 28–43.

##submission.downloads##

Як цитувати

Михальчук, Н. (2019). Проведення рефлексивно-поетичного тренінгу з використанням англійських приказок та прислів’їв з компонентом “діяльність людини. Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології", (21). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2013-21.%p