Формування професійної самоідентичності майбутніх психологів

Автор(и)

  • М.І. Федорко
  • І.О. Корнієнко

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2013-21.%25p

Ключові слова:

самоідентичність, професійна самоідентичність, тип професійної самоідентичності, особистісний егоцентризм, мотивація, фактори привабливості професії.

Анотація

У статті обговорюються результати дослідження формування про-
фесійної самоідентичності в студентів – психологів. Дослідження осо-
бливостей формування професійної самоідентичності за допомогою
спеціальних психодіагностичних методик включає вивчення типу про-
фесійної ідентичності, її становлення упродовж навчання у ВНЗ, діа-
гностики особистісного егоцентризму, мотивації професійної діяльнос-
ті, вивчення факторів привабливості професії, їх вплив на становлення
професійної самоідентичності. Проведено опис результатів порівняль-
ного аналізу за Н – критерієм Краскала-Уоллеса.

Посилання

Абдуллаева М. М. Профессиональная идентичность личнос-

ти: психосемантический подход / М. М. Абдуллаева // Пси-

хол. журнал. – 2004. – Т. 25, № 2. – С. 86–95.

Гарбузова Г. В. Эмпирические критерии формирования про-

фессиональной идентичности студентов / Г. В. Гарбузова //

Управление общественными и экономическими система-

ми. – 2007. – № 1. – С. 3–14.

Ермолаева Е. П. Профессиональная идентичность и марги-

нализм: концепция и реальность (статья первая) / Е. П. Ер-

молаева // Психологический журнал. – Том 22. – 2001. –

№4. – С. 51–59.

Шнейдер Л. Б. Личностная, гендерная и профессиональная

идентичность: теория и методы диагностики / Л. Б. Шней-

дер. – М.: Московский психолого-социальный институт,

– 128 с.

Ядов В. А. Социальные и социально-психологические

меха низмы формирования социальной идентичности /

В.А.Ядов // Психология самосознания: Хрестоматия. – Са-

мара: БАХРАХ–М, 2000. – С. 589–601.

##submission.downloads##

Як цитувати

Федорко, М., & Корнієнко, І. (2019). Формування професійної самоідентичності майбутніх психологів. Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології", (21). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2013-21.%p