Особистісна культура вчителя як чинник розвитку креативності підлітка
DOI:
https://doi.org/10.32626/2227-6246.2013-20.%25pКлючові слова:
конвергентне мислення, дивергентне мислення, креативність, творча діяльність.Анотація
У статті проаналізовано особистісну культуру вчителя в професій-
ній діяльності педагогів; охарактеризовано основні чинники розвитку
креативності підлітка; обґрунтовано розвиток творчої діяльності вчи-
теля у психологічній науці. Встановлено, що лише через спілкування
можлива передача знань і засвоєння професійних знань, формування
професійних вмінь і навичок, розвиток професійного світосприйняття
майбутнім спеціалістом у ході навчально-виховного процесу.
Посилання
Богоявленская Д.Б. Интеллектуальная активность как про-
блема творчества / Д.Б. Богоявленская. – Ростов-на-Дону:
Изд-во Рост-го ун-та, 1983.
Кукуленко-Лук’янець І.В. Особистісно-креативний підхід у
навчанні іноземної мови / І.В. Кукуленко-Лук’янець. – Чер-
каси, 2004.
Мамчур І.А. Формування комунікативного потенціалу май-
бутнього вчителя іноземної мови засобами культурологічно
орієнтованого навчання: автореф. дис. на здобуття наук. сту-
пеня канд. психол. наук: спец. 19.00.07 „Педагогічна та віко-
ва психологія» / Інна Анатоліївна Мамчур. – К., 2007. – 20 с.
Моляко В. А. Интеллектуальная одарённость и ёё выявление у
детей старшего дошкольного возраста / В. А. Моляко. – К., 1993.
Психология одаренности детей и подростков / Под ред.
Н.С.Лейтеса. – М.: Академия, 1996.
Роджерс К. Консультирование и психотерапия / К.Роджерс. –
М.: Изд-во ЭКСМО-Пресс, 2000.
Gilford J. The nature of human intelligence / J. Gilford. – New
York: McGraw-teil, 1967.
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Редакція має повне право публікувати у Збірнику оригінальні наукові статті як результати теоретичних і експериментальних досліджень, які не знаходяться на розгляді для опублікування в інших виданнях. Автор передає редколегії Збірника права на розповсюдження електронної версії статті, а також електронної версії англомовного перекладу статті (для статей українською та російською мовою) через будь-які електронні засоби (розміщення на офіційному web-сайті Збірника, в електронних базах даних, репозитаріях та ін).
Автор публікації зберігає за собою право без узгодження з редколегією та засновниками використовувати матеріали статті: а) частково чи повністю в освітніх цілях; б) для написання власних дисертацій; в) для підготовки абстрактів, доповідей конференцій та презентацій.
Автор публікації має право розміщувати електронні копії статті (у тому числі кінцеву електронну версію, завантажену з офіційного web-сайту Збірника) на:
- персональних web-ресурсах усіх Авторів (web-сайти, web-сторінки, блоги тощо);
- web-ресурсах установ, де працюють Автори (включно з електронними інституційними репозитаріями);
- некомерційних web-ресурсах відкритого доступу (наприклад, arXiv.org).
Але в усіх випадках обов’язковою є наявність бібліографічного посилання на статтю або гіперпосилання на її електронну копію, що містяться на офіційному сайті Збірника.