Развитие способности к целеполаганию у студентов и аспирантов

Автор(и)

  • И.А. Дмитриева
  • Л.М. Попов

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2013-20.%25p

Ключові слова:

цілепокладання, розвиток здатності особистості до цілепокладання, технологія, тренінг, навчальна діяльність, самореалізація.

Анотація

У статті проаналізовано проблеми цілепокладання у сучасній пси-
хології, подано результати емпіричного дослідження здатності до ціле-
покладання студентів КФУ на початковому, середньому та кінцевому
термінах навчання і аспірантів, розроблені рекомендації з організації
тренінгу розвитку здатності особистості до цілепокладання на різних
етапах навчання. Розроблено та апробовано технологію тренінгу роз-
витку здатності особистості до цілепокладання. Особливість тренінгу
полягає у тому, що вплив здійснюється на всі компоненти здатності до
цілепокладання (інтелектуальний, діяльнісний, особистісний). Доведе-
но можливість розвитку цієї здатності, формування її позитивної дина-
міки в умовах тренінгової роботи.

Посилання

Пейсахов Н. М. Практическая психология / Н. М. Пейсахов,

М. Н. Шевцов. – Казань: КГУ, 1991. – 121 с.

Озеркова И. А. Целеполагание как ключевая компетенция

образовательного процесса: [Электронный ресурс] / И.А.

Озеркова // «Эйдос»: Интернет-журнал. – М., 2007. – 22

февраля.– URL: http://www.eidos.ru/journal/2007/0222-10.

htm (дата обращения: 21.03.2007).

Чунаева А. А. Категория цели в современной науке и ее мето-

дологическое значение / А. А. Чунаева. – Л.: Ленингр. ун-т,

– 148 с.

Воробьева И.Н. Эффективность развития способности к це-

леполаганию у менеджеров: автореф. дис. … канд. психол.

наук / И.Н.Воробьева; Рос. акад. гос. службы при Президен-

те РФ. – М., 2009. – 25 с.

Ковалев А. Г. Психические особенности человека / А. Г. Ко-

валев, В. Н. Мясищев. – Л.: Изд-во ЛГУ, 1960. – Т. 2. – 303 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Дмитриева, И., & Попов, Л. (2019). Развитие способности к целеполаганию у студентов и аспирантов. Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології", (20). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2013-20.%p