To the problem of formation of professionalism and psychological preparation of the future specialists of socionomic professions
DOI:
https://doi.org/10.32626/2227-6246.2013-20.%25pКлючові слова:
професіоналізм, психологічна підготовка, майбутні фахівці соціономічних професій, професійна підготовка, формування особистості, навчання, розвиток, здібності, навички.Анотація
Стаття розглядає актуальну проблему формування професіоналіз-
му і психологічної підготовки майбутніх фахівців соціономічних про-
фесій. Досліджено, що в умовах сучасної вищої освіти необхідним є фор-
мування фахівця нового типу, який гармонійно поєднує ініціативність
і самостійність, професіоналізм і творчість, розвинені загальнолюдські
цінності, високий рівень культури і відповідальності. Встановлено, що
формування особистості майбутніх фахівців соціономічних професій
розглядається дослідниками як тривалий і поетапний процес, який
забезпечується поєднанням педагогічно-психологічного курсу з вико-
ристанням активних форм навчання, залученням студентів до науково-
дослідницької роботи, участю студентів у громадській роботі, що має ве-
лике значення для вирішення проблеми формування професіоналізму
і становлення особистості майбутніх фахівців соціономічних професій.
Посилання
Maksymenko S.D. Genesis of personality realization: scient.
monogr. / S.D.Maksymenko. – К.:КММ, 2006.– 255 с.
Onufriyeva L.A. The problem of psychological preparation
of future teachers / L.A.Onufriyeva. – Problems of modern
psychology: Collected articles of Kamianets-Podilskyi Ivan
Ohienko National University, G.S.Kostyuk Psychology
Institute NAPS of Ukraine / Ed. by S.D.Maksymenko,
L.A.Onufriyeva. – Is. 12. –Kamyanets-Podilskyi: Aksioma,
– P.739-750.
Palyukh M., Zyemba Beata A.Man in dangerous situation.
Multidimensional aspects of social pathologies. – Kamyanets-
Podilskyi: Aksioma, 2012. – P.18-19.
Palyukh M. Social Pedagogics. Man in the system of social
and educational activity. Chosen questions / M.Palyukh,
L.Khominska. – Kamyanets-Podilskyi: 2012. – P.16.
Psychology. Collected articles. Issue 2 (5). – K.: NPU, 1999. –
с.
Psycho-pedagogical problems of training teaching staff
in conditions of society transformation: Materials of
the International scientific-theoretical conference of
M.P.Dragomanov NPU on October, 18-19 , 2000 / Concl. P.V.
Dmytrenko, O.L. Makarenko. – K.: M.P.Dragomanov NPU ,
– P.3. – 244 p.
Slastyonin V.A. Professional activity and personality of a
teacher/ V.A.Slastyonin // Teaching education and science. –
– №1. – P.37-38.
Creative personality of the teacher: problems of theory and
practice: Collected articles / Ed. col.: N.V.Guziy (acc. ed.) etc. –
K.: UNPU, 1997. – 319 с.
Paluch M., Horbowski A., Szmyd K., Kultura elementem nowej
strategii edukacyjnej. Rozprawy i szkice, Kraków 1999.
Paluch M., Pedagogiczne i psychologiczno-spoeczne aspekty
integracji Polski z Uni Europejsk. Analiza wartoci i postaw.
Sanok 2007. – С.119.
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Редакція має повне право публікувати у Збірнику оригінальні наукові статті як результати теоретичних і експериментальних досліджень, які не знаходяться на розгляді для опублікування в інших виданнях. Автор передає редколегії Збірника права на розповсюдження електронної версії статті, а також електронної версії англомовного перекладу статті (для статей українською та російською мовою) через будь-які електронні засоби (розміщення на офіційному web-сайті Збірника, в електронних базах даних, репозитаріях та ін).
Автор публікації зберігає за собою право без узгодження з редколегією та засновниками використовувати матеріали статті: а) частково чи повністю в освітніх цілях; б) для написання власних дисертацій; в) для підготовки абстрактів, доповідей конференцій та презентацій.
Автор публікації має право розміщувати електронні копії статті (у тому числі кінцеву електронну версію, завантажену з офіційного web-сайту Збірника) на:
- персональних web-ресурсах усіх Авторів (web-сайти, web-сторінки, блоги тощо);
- web-ресурсах установ, де працюють Автори (включно з електронними інституційними репозитаріями);
- некомерційних web-ресурсах відкритого доступу (наприклад, arXiv.org).
Але в усіх випадках обов’язковою є наявність бібліографічного посилання на статтю або гіперпосилання на її електронну копію, що містяться на офіційному сайті Збірника.