Соціально-психологічний зміст процесу формування довірчих стосунків в інтернет-середовищі

Автор(и)

  • М.В. Яворський

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2013-20.%25p

Ключові слова:

Інтернет, довіра, соціально-психологічні складові і фактори процесу формування довіри.

Анотація

Стаття присвячена теоретичному аналізові процесу формування до-
віри в Інтернеті в контексті впливу на його складові (довірливі переко-
нання, диспозиційна, системна і ситуативна довіра) таких специфічних
факторів віртуальної комунікативної взаємодії як фізична не представ-
леність, анонімність, обмежений сенсорний досвід, текстуальність та
ін. Встановлено, що диспозиційна довіра залишається стабільною у вір-
туальному середовищі, оскільки Інтернет постає для довірителя продо-
вженням його соціального простору спілкування, засобом усвідомлення
та об’єктивації особистісного досвіду.

Посилання

Арестова О. Н. Мотивация пользователей Интернета /

О. Н. Арестова, Л. Н. Бабанин, А. Е. Войскунский //

Гуманитарные исследования в Интернете. – М.: Можайск-

Терра, 2000. – С. 55–76.

ти общения посредством Internet: [Электронный ресурс] /

И. Г. Шевченко. – Режим доступа: http://flogiston.ru/

articles/netpsy/shevchenko.

Deelmann T. Trust Economy: Aspects of Reputation and Trust

Building for SMEs in E-business / T. Deelmann, P. Loos //

Eighth Americas Conference on Information Systems. – 2002. –

Р. 2213–2221.

McKnight D. H. Initial Trust Formation in New Organizational

Relationships / D. H. McKnight, L. L. Cummings, N. L. Chervany

// Academy of Management Review. – 1998. – Vol. 23. –

Р. 473–490.

Tan S .J. Strategies for reducing customer’s risk aversion

and internet shopping / S. J. Tan // Journal of Consumer

Marketing. – 1999. – Vol. 16 (2). – Р. 163–180.

Uslaner E. M. Trust in the Knowledge Society / E. M. Uslander //

Prepared for the Conference on Social Capital, Cabinet of

Government of Japan. – Tokyo: Department of Governmeat and

Politics University of Maryland College Park, 2002. – 41 р.

##submission.downloads##

Як цитувати

Яворський, М. (2019). Соціально-психологічний зміст процесу формування довірчих стосунків в інтернет-середовищі. Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології", (20). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2013-20.%p