Вплив умов тестування на виконання інтелектуальних тестів і тестів здібностей
DOI:
https://doi.org/10.32626/2227-6246.2013-19.%25pКлючові слова:
тест, тестування, інтелектуальний тест, здібності, освітній стандарт.Анотація
Стаття присвячена аналізу проблем, які постають як перед викла-
дачем, так і перед тими, хто навчається, у ході застосування такої фор-
ми контролю, як тестування. Окрема увага приділяється класифікації
тестів та особливостям складання завдань для створення надійного, зба-
лансованого інструмента оцінки успішності оволодіння визначеними
навчальними дисциплінами. Систематичне проведення контрольних
заходів за допомогою складених на вищому рівні інструментів контр-
олю дозволяє вузами формувати висококласних фахівців у різних галу-
зях знань, спроможних застосовувати накопичений багаж знань.
Посилання
Айнштейн В.Г. Про адекватность экзаме национних оценок/
В.Г. Айнштейн, И.Г. Гольцова//Высшее образование в Рос-
сии. – №3, 1993. – С. 40–42.
Аллахвердиева Д.Т. Опыт использования тестов для дидак-
тической экспертизы обучения //Высшее образованиев Рос-
сии. – №2, 1993. – С. 102 – 104.
Антипенко Н.Ф. Інформатика в інженерно-технічних ВУ-
Зах / Н.Ф. Антипенко// Підвищення ефективності навчаль-
но-виховного процесу: Нові ідеї, форми, методи: Матеріали
науково-методичної конференції. Омськ, 23 – 27 березня
р. – Омськ: Изд-во Сибади, 2008. – 156 с.
Кирилкин А. Можно ли бороться с «шпаргализацией» /
А. Кирилкин. –М.: Высш.шк., 2000. – 156 с.
Куклін В.Ж. Про комп’ютерну технологію оцінки якості
знань / В.Ж. Куклін. –К.: Наукова думка, 2003. – С. 146–
Рогінський В.М. Абетка педагогічної праці [Посібник для
починаючого викладача технічного вузу] / В.М. Рогін-
ський. –К.: Вищ.шк., 2000. – 170 с.
Подласий І.П. Педагогіка / І.П. Подласий. – К., 2009. –
с.
Садовничий В.А. Комп’ютерна система перевірки знань
студентів / В.А. Садовничий//Вища освіта Росії. – №3. –
– С. 20–26.
Смірнов С.Д. Педагогіка і психологія вищої освіти: Від ді-
яльності до особистості: [Навч. посібник] / С.Д. Смірнов. –
М., 1995 – 271 с.
Хубаев Г. Про побудову шкали оцінок у системах тестування
Г. Хубаев//Вища освіта Росії. – №1, 2006. – С. 122–125.
Щапов А. Тестовий контроль у системі рейтингу / А. Щапов,
Н. Тихомирова, С. Іржиків, Т. Лобова//Вища освіта Росії. –
№3, 1995. – С. 100–109.
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Редакція має повне право публікувати у Збірнику оригінальні наукові статті як результати теоретичних і експериментальних досліджень, які не знаходяться на розгляді для опублікування в інших виданнях. Автор передає редколегії Збірника права на розповсюдження електронної версії статті, а також електронної версії англомовного перекладу статті (для статей українською та російською мовою) через будь-які електронні засоби (розміщення на офіційному web-сайті Збірника, в електронних базах даних, репозитаріях та ін).
Автор публікації зберігає за собою право без узгодження з редколегією та засновниками використовувати матеріали статті: а) частково чи повністю в освітніх цілях; б) для написання власних дисертацій; в) для підготовки абстрактів, доповідей конференцій та презентацій.
Автор публікації має право розміщувати електронні копії статті (у тому числі кінцеву електронну версію, завантажену з офіційного web-сайту Збірника) на:
- персональних web-ресурсах усіх Авторів (web-сайти, web-сторінки, блоги тощо);
- web-ресурсах установ, де працюють Автори (включно з електронними інституційними репозитаріями);
- некомерційних web-ресурсах відкритого доступу (наприклад, arXiv.org).
Але в усіх випадках обов’язковою є наявність бібліографічного посилання на статтю або гіперпосилання на її електронну копію, що містяться на офіційному сайті Збірника.