Застосування технологій дистанційного навчання для підвищення якості засвоєння навчального матеріалу

Автор(и)

  • Ю.В. Третьякова

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2013-19.%25p

Ключові слова:

технології, дистанційне навчання, якість засвоєння навчального матеріалу, освітній простір, самостійна робота.

Анотація

У статті висвітлено основні характеристики дистанційного навчан-
ня як освіти без кордонів, розглянуто основні моделі відкритого, зао-
чного та дистанційного навчання. Представлено класифікацію інформа-
ційних технологій подання навчального матеріалу при дистанційному
навчанні. Обґрунтовано доцільність застосування інформаційних тех-
нологій дистанційного навчання для будь-якої форми навчання. Вста-
новлено, що поява і входження в сучасний освітній простір якісно нових
засобів представлення та обміну інформацією дає змогу розглядати їх
не тільки як ефективний засіб підтримки навчального процесу, а й як
техніку формування навичок самостійної роботи разом зі збільшенням
професійної мотивації.

Посилання

Демкин В.П., Можаева Г.В. Организация учебного процесса

на основе технологий дистанционного обучения. Учебно-ме-

тодическое пособие. – Томск, 2003. [Электронный ресурс. –

Режим доступа: http://ido.tsu.ru/ss/?unit=216&page=629]

Муліна Н.І. Висока якість дистанційних курсів як складо-

ва успішного розвитку дистанційної освіти // Конференція

INCEL-08. – Одеса: Б.в., 2008. – 204 с. [Электронный ре-

сурс. – Режим доступа: http://dl.sumdu.edu/publications/

DOC/ Odessa 2008].

Человек в измерениях ХХ века. Прогресс Человечества в

двадцатом столетии. Том VIII. – М.: Издательство Междуна-

родной академии проблем человека в авиации и космонавти-

ке, 2007. – С. 35-88.

Яковенко В. Д. Інформаційні технології в системах оцінки

якості навчального процесу / В. Д. Яковенко// Труды Одес-

ского политехнического университета. – 2007.– №2(22). –

С.1-3.

##submission.downloads##

Як цитувати

Третьякова, Ю. (2019). Застосування технологій дистанційного навчання для підвищення якості засвоєння навчального матеріалу. Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології", (19). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2013-19.%p