Вплив типу гендерної ідентичності на внутрішні конфлікти студентів – майбутніх психологів

Автор(и)

  • Л.Г. Боброва

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2012-18.%25p

Ключові слова:

внутрішні конфлікти, гендерна ідентичність, комплекс самоставлення, локус контролю.

Анотація

Стаття присвячена емпіричному дослідженню впливу типу гендерної
ідентичності на внутрішні конфлікти студентів – майбутніх психологів.
У результаті дослідження з’ясовано, що внутрішні конфлікти мають місце
незалежно від типу гендерної ідентичності, проте існують якісні
відмінності у процесі їх переживання. Отримані дані свідчать про те, що
студентампсихологам властива андрогінна ідентичність.

Посилання

Анцупов А.Я. Проблема конфликта: аналитический обзор,

междисциплинарный библиографический указатель / А.Я. Ан

цупов, А.И.Шипилов.. – М.: ГАВС, 1992. – 230 с.

АлексееваА.В. Психологический пол как фактор формирования

идентичности в юношеском возрасте/ А. В.Алексеева// Журнал

практикующего психолога. – 2003. – №3. – С. 167–171.

Бажин Е. Опросник уровня субъективного контроля (УСК) /

Е.Бажин, Е.Голынкина, А.Эткинд. – М., 1993; Психо

логические тесты / Под ред. А.А.Карелина. В 2 т. – М.:

ВЛАДОС,2003. – Т.1. – С. 302311.

Визгина А.В. Проявление личностных особенностей в само

описаниях мужчин и женщин/ А.В.Визгина, С.Р.Пантелеев//

Вопросы психологии. – 2001.– №3. – С. 91–106.

Гущина Т. Ю. Внутрішньоособистісний конфлікт як фактор

соціалізації студентської молоді. Дисертація на здобуття

наукового ступеня кандидата психологічних наук за спе

ціальністю 19.00.07 – педагогічна та вікова психологія. –

ДВНЗ “Університет менеджменту освіти”. – Київ, 2008.

Дубчак Г. М. Внутрішньоособистісні конфлікти студентів у

період навчання у вузі. Дисертація на здобуття наукового ступеня

кандидата психологічних наук за спеціальністю 19.00. 01 – Ін

т психології ім. Г. С. Костюка АПН України – Чернівці, 2000.

Карташов С. Конфликтология /С.Карташов. – Кишинёв. –

Парагон, 1996. – 480 с.

Ковальов А. Г. Психологія особистості. Видання 3 /А.Г.Ко

вальов. – М.: Просвіта, 1999. – С.1217.

Краткий психологический словарь / Сост. Л.А. Карпенко; Под общ.

ред. А.В. Петровского, М.Г. Ярошевского. – М., 1985. – 431 с.

Пантилеев С. Р. Методика исследования самоотношения /

С.Р.Пантилеев. – М.: Смысл, 1993. – 32 с.

Прихожан А.М. Применение методов прямого оценивания в

работе школьного психолога / Научнометодические основы

использования в школьной психологической службе конкретных

психодиагностических методик: Сб. научн. тр. / Редкол.: И.В.

Дубровина (отв.ред.) и др. – М.: изд. АПН СССР, 1988. – C. 128.

Реан А. А. Психология личности. Социализация, поведение,

общение/ А.А. Реан. – М.: АСТ; СПб.: ПРАЙМ

ЕВРОЗНАК,2007. – 407, [9] с.

Словарь гендерных терминов: [под. ред. А.А.Денисовой]:

[Электронный ресурс]. – Режим доступа:http://www.owl.ru/

gender/alphabet.thm.

Эриксон Э. Юность: кризис идентичности / Э.Эриксон. – М. :

Прогресс, 1996. – 234 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Боброва, Л. (2019). Вплив типу гендерної ідентичності на внутрішні конфлікти студентів – майбутніх психологів. Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології", (18). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2012-18.%p