Особливості комунікації дітей з тяжкими порушеннями інтелектуального розвитку

Автор(и)

  • О.В. Гаврилов

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2012-18.%25p

Ключові слова:

категорії засобів спілкування, форми спілкування, вербальне спілкування, діти з помірною та тяжкою розумовою відсталістю.

Анотація

У статті висвітлюються особливості вербального спілкування дітей з
помірною та тяжкою розумовою відсталістю, показані причини труднощів
оволодіння ними мовленням як знаковою системою.

Посилання

Винарская Е.Н. Раннее речевое развитие ребёнка и проблемы

дефектологии: Периодика раннего развития/Е.Н.Винарская. –

М.: Просвещение, 1987. – 256 с.

Грачёва К.К. Воспитание и обучение глубоко отсталого

ребёнка / К.К.Грачёва. – М.: Учпедгиз, 1932. – 88 с.

Данилова Н.Н. Физиология высшей нервной деятельности /

Н.Н.Данилова, А.Л.Крылова. – М.: Учебная литература,

– 268 с.

Запорожец А.В. Развитие общения у дошкольников /А.В.За

порожец, М.И.Лисина. – М.: Педагогика, 1974. – 368 с.

Иванова Т.Н. Из опыта работы по развитию речи глубоко

умственно отсталых детей /Т.Н.Иванова// Дефектология. –

– № 4. – С. 2428.

Лурье Н.Б. Дети с болезнью Дауна и некоторые особенности их

познавательной деятельности /Н.Б.Лурье, С.Д.Забрамная//

Дефектология. – 1971. – № 1. – С. 1821.

##submission.downloads##

Як цитувати

Гаврилов, О. (2019). Особливості комунікації дітей з тяжкими порушеннями інтелектуального розвитку. Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології", (18). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2012-18.%p