Психологічні особливості здоров’я студентів у процесі адаптації до умов навчання

Автор(и)

  • В.Т. Грубляк
  • В.В. Грубляк

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2012-18.%25p

Ключові слова:

психологічні особливості, стан здоров’я, фізичний розвиток, психологічні розлади, адаптація.

Анотація

Стаття присвячена вивченню психологічних особливостей студентів
відповідно до стану здоров’я і фізичного розвитку протягом 2009–2011
років. Вивчено фактори, які впливають на розвиток адаптаційних
механізмів. Динаміка змін стану здоров’я і фізичного розвитку вивчалась
разом із особливостями розвитку психологічних розладів студентів у
процесі навчання. Встановлено, що процес адаптації студентів до умов
навчання залежить не тільки від фізичної активності, стану соматичного
здоров’я і рівня захворюваності, а також від соціальних, психологічних і
мікросоціальних факторів особистості, що обумовлює необхідність
покращення методів пропаганди здорового способу життя, підвищення
рівня фізичної активності студентів, вимагає пошуку ефективних методів
покращення соматичного і психічного здоров’я, профілактики розвитку
психологічних порушень.

Посилання

Ананьев В. Г. Человек как предмет познания /В.Г.Ананьев. –

СПб: Питер, 2002. – 288 с.

Батуева А. Э. Возрастные аспекты адаптивной медицины /

А.Э.Батуева// Адаптивная физическая культура. – 2003. –

№4. – С. 7 – 9.

Бех І. Д. Виховання особистості: у 2 кн. – Кн. 1: Особистісно'

орієнтованнний підхід: теоретико'технологічні засади: [наук.

видання] /І.Д.Бех. – К.: Либідь, 2003.– 280 с.

Грошко Т. Моніторинг морально'психологічного розвитку

Т.Грошко // Практична психологія та соціальна робота. –

– № 4. – С. 77

Завгородня О.В. Проблема психічного здоров’я: способи

теоретичного аналізу /О.В.Завгородня// Практична пси'

хологія та соціальна робота. – 2007. – №1. – С. 55.

Ильин Е. П. Психомоторная организация человека: [Учебник

для вузов] /Е. П.Ильин. – СПб: Питер, 2003. – 384 с.

Малхазов О.Р. Психологія та психофізіологія управління

руховою діяльністю: [Монографія’/ О. Р.Малхазов. – Євро'

лінія, 2002. – 320 с.

Настольная книга практического психолога: в 2 кн. – Кн. 1:

Система работы с детьми разного возраста: учеб. пособие /

Е.И.Рогов. – М.: Изд'во “ВЛАДОС'ПРЕСС”, 2006. – 383 с.

Невенгловський Д. В. Психологія студентів медичної групи з

фізвиховання /Д.В.Невенгловський. – Кам’янець'Поділь'

ський: Наукові праці Кам’янець'Подільського державного

педагогічного університету. – Вип. 3. – С. 61 – 66.

Подляшник В.В. Адаптаційний потенціал та професійне

здоров’я особистості /В.В.Подляшник// Практична пси'

хологія і соціальна робота. – 2006. – № 12. – С. 71.

Психологические тести: в 2 т./ Под ред. А.А. Карелина. – М.:

Гуманитар. изд. центр “ВЛАДОС”, 2005. – Т.1. – 312 с.

Першин Л. Психология личности: Теории и исследования /

Л.Першин, О.Джон. – М., 2000. – с. 19'33.

Ушаков И.Б. Системная концепция индивидуального здоровья

с позиций практической медицины. – Ч. 1: Теоретические

аспекты /И.Б.Ушаков, Р.А.Вартбаронов, В.М.Усов// Гигиена

и санитария. – 2004. – № 2. – С. 61 – 68.

Шинкарюк А.І. Розвиток моторики і психіки: Проблема

активності та свободи /А.І.Шинкарюк. – Кам’янець' По'

дільський: Кам’янець'Подільський державний педагогічний

університет, інформаційно'видавничий відділ, 2002. – 200 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Грубляк, В., & Грубляк, В. (2019). Психологічні особливості здоров’я студентів у процесі адаптації до умов навчання. Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології", (18). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2012-18.%p