Психологічні особливості здоров’я студентів у процесі адаптації до умов навчання
DOI:
https://doi.org/10.32626/2227-6246.2012-18.%25pКлючові слова:
психологічні особливості, стан здоров’я, фізичний розвиток, психологічні розлади, адаптація.Анотація
Стаття присвячена вивченню психологічних особливостей студентів
відповідно до стану здоров’я і фізичного розвитку протягом 2009–2011
років. Вивчено фактори, які впливають на розвиток адаптаційних
механізмів. Динаміка змін стану здоров’я і фізичного розвитку вивчалась
разом із особливостями розвитку психологічних розладів студентів у
процесі навчання. Встановлено, що процес адаптації студентів до умов
навчання залежить не тільки від фізичної активності, стану соматичного
здоров’я і рівня захворюваності, а також від соціальних, психологічних і
мікросоціальних факторів особистості, що обумовлює необхідність
покращення методів пропаганди здорового способу життя, підвищення
рівня фізичної активності студентів, вимагає пошуку ефективних методів
покращення соматичного і психічного здоров’я, профілактики розвитку
психологічних порушень.
Посилання
Ананьев В. Г. Человек как предмет познания /В.Г.Ананьев. –
СПб: Питер, 2002. – 288 с.
Батуева А. Э. Возрастные аспекты адаптивной медицины /
А.Э.Батуева// Адаптивная физическая культура. – 2003. –
№4. – С. 7 – 9.
Бех І. Д. Виховання особистості: у 2 кн. – Кн. 1: Особистісно'
орієнтованнний підхід: теоретико'технологічні засади: [наук.
видання] /І.Д.Бех. – К.: Либідь, 2003.– 280 с.
Грошко Т. Моніторинг морально'психологічного розвитку
Т.Грошко // Практична психологія та соціальна робота. –
– № 4. – С. 77
Завгородня О.В. Проблема психічного здоров’я: способи
теоретичного аналізу /О.В.Завгородня// Практична пси'
хологія та соціальна робота. – 2007. – №1. – С. 55.
Ильин Е. П. Психомоторная организация человека: [Учебник
для вузов] /Е. П.Ильин. – СПб: Питер, 2003. – 384 с.
Малхазов О.Р. Психологія та психофізіологія управління
руховою діяльністю: [Монографія’/ О. Р.Малхазов. – Євро'
лінія, 2002. – 320 с.
Настольная книга практического психолога: в 2 кн. – Кн. 1:
Система работы с детьми разного возраста: учеб. пособие /
Е.И.Рогов. – М.: Изд'во “ВЛАДОС'ПРЕСС”, 2006. – 383 с.
Невенгловський Д. В. Психологія студентів медичної групи з
фізвиховання /Д.В.Невенгловський. – Кам’янець'Поділь'
ський: Наукові праці Кам’янець'Подільського державного
педагогічного університету. – Вип. 3. – С. 61 – 66.
Подляшник В.В. Адаптаційний потенціал та професійне
здоров’я особистості /В.В.Подляшник// Практична пси'
хологія і соціальна робота. – 2006. – № 12. – С. 71.
Психологические тести: в 2 т./ Под ред. А.А. Карелина. – М.:
Гуманитар. изд. центр “ВЛАДОС”, 2005. – Т.1. – 312 с.
Першин Л. Психология личности: Теории и исследования /
Л.Першин, О.Джон. – М., 2000. – с. 19'33.
Ушаков И.Б. Системная концепция индивидуального здоровья
с позиций практической медицины. – Ч. 1: Теоретические
аспекты /И.Б.Ушаков, Р.А.Вартбаронов, В.М.Усов// Гигиена
и санитария. – 2004. – № 2. – С. 61 – 68.
Шинкарюк А.І. Розвиток моторики і психіки: Проблема
активності та свободи /А.І.Шинкарюк. – Кам’янець' По'
дільський: Кам’янець'Подільський державний педагогічний
університет, інформаційно'видавничий відділ, 2002. – 200 с.
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Редакція має повне право публікувати у Збірнику оригінальні наукові статті як результати теоретичних і експериментальних досліджень, які не знаходяться на розгляді для опублікування в інших виданнях. Автор передає редколегії Збірника права на розповсюдження електронної версії статті, а також електронної версії англомовного перекладу статті (для статей українською та російською мовою) через будь-які електронні засоби (розміщення на офіційному web-сайті Збірника, в електронних базах даних, репозитаріях та ін).
Автор публікації зберігає за собою право без узгодження з редколегією та засновниками використовувати матеріали статті: а) частково чи повністю в освітніх цілях; б) для написання власних дисертацій; в) для підготовки абстрактів, доповідей конференцій та презентацій.
Автор публікації має право розміщувати електронні копії статті (у тому числі кінцеву електронну версію, завантажену з офіційного web-сайту Збірника) на:
- персональних web-ресурсах усіх Авторів (web-сайти, web-сторінки, блоги тощо);
- web-ресурсах установ, де працюють Автори (включно з електронними інституційними репозитаріями);
- некомерційних web-ресурсах відкритого доступу (наприклад, arXiv.org).
Але в усіх випадках обов’язковою є наявність бібліографічного посилання на статтю або гіперпосилання на її електронну копію, що містяться на офіційному сайті Збірника.