Дослідження копінг–стратегій студентів з різним рівнем тривожності в ситуації іспиту

Автор(и)

  • І.О. Корнієнко

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2012-18.%25p

Ключові слова:

копінг, опанування, стратегії копінг_поведінки, стресогенність, тривожність, життєстійкість.

Анотація

В статті обговорюються результати дослідження опанувальної
поведінки студентів у ситуації іспиту, зокрема: рівень стресогенності та
динаміка тривожності даної ситуації для особистості юнака до і після
іспиту, кореляційний зв’язок типів тривожності та її зв’язок з
репертуаром стратегій копінгповедінки студентів. Визначено основні
особливості опанування з ситуаціями іспиту. Проведено порівняння
результатів дослідження різних вікових груп респондентів.

Посилання

Анцыферова Л.И. Личность в трудных жизненных условиях:

переосмысливание, преобразование жизненных ситуаций и

психологическая защита / Л.И. Анцыферова // Психоло

гический журнал. – 1994. – Т. 15, № 1. – С. 3–18.

Бурлачук Л.Ф. Психология жизненных ситуаций. Учебное

пособие / Л.Ф.Бурлачук, Е.Ю.Коржова. – М.: Российское

педагогическое агентство, 1998. – 263 с.

Григорьева А.Г. Самоактуализация в процессе социальной

адаптации личности студентов / А.Г.Григорьева // Сред. проф.

образование. – 1996. – №4. – С. 20–21.

Леонова А.Б. Комплексная стратегия анализа стресса:

от диагностики к профилактики и коррекции / А.Б.Лео

нова // Психологический журнал. – 2004. – Т.25, №2. – С. 75–

Либина А. Стили реагирования на стресс: психологическая

защита или совладание со сложными обстоятельствами? /

А.Либина, А.Либин // Стиль человека: психологический

анализ. – М.: Смысл, 1998. – С. 190–204.

##submission.downloads##

Як цитувати

Корнієнко, І. (2019). Дослідження копінг–стратегій студентів з різним рівнем тривожності в ситуації іспиту. Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології", (18). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2012-18.%p