Шкільна тривожність у генезі межових психічних станів дітей

Автор(и)

  • О.І. Макух

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2012-18.%25p

Ключові слова:

межові психічні стани, тривога, тривожність, молодші школярі.

Анотація

У статті аналізуються причини виникнення межових психічних
станів у дітей молодшого шкільного віку. Вказуються можливі порушення
мотиваційної складової навчальна діяльності дітей, які послаблюють
розумову працездатність та відображаються на результатах навчання.

Посилання

Аракелов Г.Г. Психофизиологический метод оценки тре

вожности /Г.Г.Аракелов, Н.Е.Лысенко, Е.К.Шотт// Пси

хологический журнал. – 1992. – № 2. – С. 102114.

Аркин Е.А. Особенности школьного возраста /Е.А.Аркин. –

М.: Московский большевик, 1947. – 48 с.

Ананьев Б.Г. Психология педагогической оценки / Б.Г.Ана

ньев // Изб. психолог. тр.: В 2х т. – М.: 1980 – Т. 2. – С. 103

Гончарук П.А. Психологія навчання /П.А.Гончарук. – К.:

Вища школа, 1985. – 140 с.

Каган В.Е. Психологические формы школьной дезадаптации /

В.Е.Каган// Вопросы психологии. – 1984. – № 4. – С. 89 – 96.

ЛубоцкаяРоссельс Е.М. Профилактика нервнопсихических

отклонений у учащихся /Е.М.ЛубоцкаяРоссельс. – М.:

Медицина, 1969. – 169 с.

Менчинская Н.А. Психологические проблемы школьной неуспе

ваемости /Н.А.Менчинская. – М.: Просвещение, 1972. – 272 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Макух, О. (2019). Шкільна тривожність у генезі межових психічних станів дітей. Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології", (18). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2012-18.%p