Концептуальні основи механізму осмисленого опанування іноземної мови

Автор(и)

  • Н.Г. Мильнікова

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2012-18.%25p

Ключові слова:

модель, осмисленість, розуміння, інтенції, кодування.

Анотація

У статті наведено концептуальні основи осмисленого опанування
іноземної мови та описана модель.

Посилання

Жинкин Н.И. О кодовых переходах во внутренней речи/

Н.И. Жинкин // Избр. труды. Язык – Речь – Творчество. – М.,

– С. 146163.

Кожевникова К.О. О смысловом строении спонтанной устной

речи/ К.О. Кожевникова // Новое в зарубежной лингвистике. –

М., 1985. – Вып. 15. – С. 512523.

Копнин П.В. Логические основы науки/ П.В. Копнин. – Киев:

Наук. думка, 1968. – 239 с.

Леонтьев А.А. Эвристический принцип в восприятии, порож

дении и усвоении речи/А.А. Леонтьев // Вопр. психологии. –

– № 5. – С.6179.

Ушакова Т.Н. Речь и язык в контексте проблем когнитивного

развития/Т.Н. Ушакова // Когнитивные исследования. –

– Т.3. – С. 237255.

##submission.downloads##

Як цитувати

Мильнікова, Н. (2019). Концептуальні основи механізму осмисленого опанування іноземної мови. Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології", (18). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2012-18.%p