Психологічний супровід розвитку професійної ідентичності студентів
DOI:
https://doi.org/10.32626/2227-6246.2012-18.%25pКлючові слова:
соціальна ідентичність, професійна ідентичність, професійна ідентифікація, професійна підготовка, професійна освіта, тренінг професійної ідентичності.Анотація
У статті міститься теоретичний аналіз проблеми впливу професійної
освіти на розвиток професійної ідентичності та результати експери
ментального вивчення професійної ідентичності майбутніх психологів.
З’ясована доцільність цілеспрямованого розвитку професійної ідентич
ності. Описано альтернативні варіанти професійної ідентифікації
майбутніх фахівців в процесі професійного навчання.
Посилання
Бадмаев Б.Ц. Методика преподавания психологии / Б.Ц.Бад
маев. – М.: ВЛАДОС, 2001. – 304 с.
Бурлачук Л.Ф. Словарьсправочник по психодиагностике /
Л.Ф. Бурлачук, С.М. Морозов. – 2е изд., перераб. и доп. – СПб:
Питер, 2004. – 520 с.
Зеер Э.Ф. Психология профессий: учебное пособие / Э.Ф.Зеер. –
М.: Академический Проект; Екатеринбург: Деловая книга,
– 336 с.
Максименко С.Д. От психологического обеспечения к психо
логическому сопровождению / С.Д. Максименко, Г.В. Ложкин,
А.Б. Колосов // Практична психологія та соціальна робота. –
– № 12. – С. 110.
Олифирович Н.И. Тренинг развития профессиональной
идентичности у студентов социономных профессий / Н.И. Оли
фирович, Т.В. Уласевич // Психология в вузе. – 2009. – № 3. –
С.69108.
Основи практичної психології / В.Г.Панок, Н.В.Чепелева,
Т.Титаренко. – К.: Либідь, 2001.–534 с.
Шнейдер Л.Б. Профессиональная идентичность: теория,
эксперимент, тренинг: учебное пособие / Л.Б. Шнейдер. – М.:
Издво Московского психологосоциального института;
Воронеж: Издво НПО “МОДЭК”, 2004. – 600 с.
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Редакція має повне право публікувати у Збірнику оригінальні наукові статті як результати теоретичних і експериментальних досліджень, які не знаходяться на розгляді для опублікування в інших виданнях. Автор передає редколегії Збірника права на розповсюдження електронної версії статті, а також електронної версії англомовного перекладу статті (для статей українською та російською мовою) через будь-які електронні засоби (розміщення на офіційному web-сайті Збірника, в електронних базах даних, репозитаріях та ін).
Автор публікації зберігає за собою право без узгодження з редколегією та засновниками використовувати матеріали статті: а) частково чи повністю в освітніх цілях; б) для написання власних дисертацій; в) для підготовки абстрактів, доповідей конференцій та презентацій.
Автор публікації має право розміщувати електронні копії статті (у тому числі кінцеву електронну версію, завантажену з офіційного web-сайту Збірника) на:
- персональних web-ресурсах усіх Авторів (web-сайти, web-сторінки, блоги тощо);
- web-ресурсах установ, де працюють Автори (включно з електронними інституційними репозитаріями);
- некомерційних web-ресурсах відкритого доступу (наприклад, arXiv.org).
Але в усіх випадках обов’язковою є наявність бібліографічного посилання на статтю або гіперпосилання на її електронну копію, що містяться на офіційному сайті Збірника.