Теоретичні основи медіації та її місце в польській освіті

Автор(и)

  • Уршуля Груца-Мьонсік

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2012-18.%25p

Ключові слова:

медіація, конфлікт, медіатор, негоціація, механізми медіаційної діяльності, стратегії переговорів, польська система освіти.

Анотація

Стаття є оригінальною спробою включення неіснуючого досі в
польській системі освіти застосування негоціації і медіації в розв’язуванні
конфліктних ситуацій, які трапляються в сучасній польській школі в
реляціях вчитель – учень – батьки. Ця проблема знаходиться в колі
зацікавлень педагогів, психологів, соціологів і терапевтів, які шукають
дійових засобів впливу на молодих людей, що не акцептують загально$
прийнятих норм суспільної поведінки. Питання негоціації та медіації
розглядаються в контексті загальносуспільних трансформацій на тлі
європейських стандартів.

##submission.downloads##

Як цитувати

Груца-Мьонсік, У. (2019). Теоретичні основи медіації та її місце в польській освіті. Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології", (18). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2012-18.%p