Особливості розвитку рефлексивних компонентів у структурі суб’єктності майбутніх психологів

Автор(и)

  • З.М. Адамська

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2012-17.%25p

Ключові слова:

професійно_особистісне становлення, суб’єктність майбутніх психологів, суб’єктні якості, рефлексивність, самооцінка, самоставлення, професійна самооцінка, самооцінка професійно значущих якостей.

Анотація

У статті висвітлюється проблема професійноособистісного
становлення майбутніх психологів; суб’єктність розглядається
визначальною властивістю, завдяки якій стає зрозумілішою сутнісна
логіка особистісного та професійного становлення майбутнього психолога;
увага акцентується на результатах експериментального дослідження
особливостей розвитку рефлексивних компонентів у структурі
суб’єктності майбутніх психологів, які свідчать про недостатній рівень
розвитку досліджуваних показників.

Посилання

Бадалова М.В. Профессиональная рефлексия практических

психологов: опыт изучения / М.В. Бадалова // Практична

психологія та соціальна робота. – 2002. – №4. – С.2830.

Бернс Р. Развитие Яконцепции и воспитание / Р. Бернс; пер. с

англ. – М.: Прогресс, 1986. – 421 с.

Пов’якель Н.І. Професійна рефлексія психолога–практика /

Н.І. Пов’якель // Практична психологія і соціальна робота. –

– № 67. – С. 36.

Радчук Г.К. Формування самооцінки професійно значущих

якостей особистості старшокласника при виборі педагогічної

професії: дис. … кандидата психол. наук: 19.00.07 / Радчук

Галина Кіндратівна. – К.,1992. – 216 с.

Семёнова С.В. Теоретический анализ проблемы уровня

притязаний личности /С.В. Семёнова // Психологические

основы педагогической деятельности: материалы 28й научной

конференции / под ред. А.Н. Николаева. – СанктПетер

бургская гос. акад. физ. культуры им. П.Ф. Лесгафта. – СПб.,

– С. 3840.

##submission.downloads##

Як цитувати

Адамська, З. (2019). Особливості розвитку рефлексивних компонентів у структурі суб’єктності майбутніх психологів. Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології", (17). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2012-17.%p