Вплив християнської моралі на ціннісно– орієнтаційну сферу молодших школярів в умовах католицької та звичайної загальноосвітньої школи
DOI:
https://doi.org/10.32626/2227-6246.2012-17.%25pКлючові слова:
християнська мораль (цінності), ціннісно-орієнтаційна сфера, ціннісне ставлення.Анотація
У статті розкрито деякі концептуальні особливості у підході до
вивчення результатів формуючого впливу засобами християнської моралі
на ціннісно#орієнтаційну сферу учнів. Автором представлено різноманітні
емпіричні дані, зібрані на вибірці учнів різного віку Католицької школи
та звичайних загальноосвітніх шкіл. Оскільки сама атмосфера
Католицької школи, її культурно#освітній і комунікативний простір
пов’язаний з утвердженням основ християнської моралі, то процес
цілеспрямованого впливу на ціннісно#орієнтаційну сферу учня
розпочинається з перших днів його перебування у школі. Внаслідок
проведеного порівняльного аналізу показників “зрізу самосвідомості”,
робиться висновок про те, що умови Католицької школи є набагато
сприятливіші для здійснення цілеспрямованого впливу на сферу
самосвідомості учня.
Посилання
Атлас для экспериментального исследования отклонений в
психической деятельности человека / Под ред. И.А.Полищука,
А.Е.Видренко. – К.: Здоров’я, 1980. – 156 с.
Белей М. Д. Основи діагностичної психології / М.Д.Белей,
Л.Д.Тодорів. – Івано#Франківськ: Тіповіт, 2008. – 296 с.
Большая энциклопедия психологических тестов. – М.: Изд#во
Эксмо, 2005. – 416 с.
Бурлачук Л. Ф. Словарь#справочник по психологической
диагностике / Л.Ф.Бурлачук, С.М.Морозов. – К.: Наукова
думка, 1989. – 200 с.
Ермолаев О. Ю. Математическая статистика для психологов.
Учебник. – 2#е изд. исправленное / О.Ю.Ермолаев. – М.:
Московский психолого#социальный институт: Изд#во Флинта,
– 336 с.
Козлова И. В. Личность как система конструктов. Некоторые
вопросы психологической теории Дж. Келли /И.В.Козлова//
Сист. исслед. Ежегодник. – М., 1976. – С. 128#148.
Проективная психология / Пер. с англ. – М.: ЗКСМО, 2000. –
с.
Психологическая диагностика / Под. ред. М. К. Акимовой,
К. М. Гуревича. – СПб.: Питер, 2003.
Соколова Е. Т. Проективные методы исследования личности /
Е.Т.Соколова. – М.: Изд#во Моск. ун#та, 1980. – 176 с.
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Редакція має повне право публікувати у Збірнику оригінальні наукові статті як результати теоретичних і експериментальних досліджень, які не знаходяться на розгляді для опублікування в інших виданнях. Автор передає редколегії Збірника права на розповсюдження електронної версії статті, а також електронної версії англомовного перекладу статті (для статей українською та російською мовою) через будь-які електронні засоби (розміщення на офіційному web-сайті Збірника, в електронних базах даних, репозитаріях та ін).
Автор публікації зберігає за собою право без узгодження з редколегією та засновниками використовувати матеріали статті: а) частково чи повністю в освітніх цілях; б) для написання власних дисертацій; в) для підготовки абстрактів, доповідей конференцій та презентацій.
Автор публікації має право розміщувати електронні копії статті (у тому числі кінцеву електронну версію, завантажену з офіційного web-сайту Збірника) на:
- персональних web-ресурсах усіх Авторів (web-сайти, web-сторінки, блоги тощо);
- web-ресурсах установ, де працюють Автори (включно з електронними інституційними репозитаріями);
- некомерційних web-ресурсах відкритого доступу (наприклад, arXiv.org).
Але в усіх випадках обов’язковою є наявність бібліографічного посилання на статтю або гіперпосилання на її електронну копію, що містяться на офіційному сайті Збірника.